Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@04:47:38 GMT

عکس ؛ برد مشکوک بارسلونا سوژه اسپانیایی ها

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۶۷۷۱

عکس ؛ برد مشکوک بارسلونا سوژه اسپانیایی ها

رسانه های کاتالونیا پیروزی دشوار و البته پر حاشیه بارسا برابر رئال سوسیداد را جشن گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا پس از شکست در ال کلاسیکو نیاز مبرم به پیروزی بر رئال سوسیداد داشت. کسی تردید نداشت که این یک بازی دشوار برای بارسا خواهد بود و همینطور هم شد.

سوسیداد در جریان بازی بارها و بارها تا مرز گلزنی پیش رفت ولی فرصت ها با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا هم شانس های گلزنی خوبی داشت و در نهایت به لطف وی ای آر و پنالتی جنجالی ای که به سودش اعلام شد، توسط لیونل مسی در دقیقه ۸۲ به گل برتری دست یافت و زمین را با سه امتیاز ترک کرد.

کارشناسان داوری اما معتقدند که پنالتی بارسا درست نبود. اینکه برخورد توپ به دست مدافع سوسیداد سهوی بود و نمی توانست خطای پنالتی باشد.

در نهایت اما بارسلونا از این بازی به سلامت گذر کرد و به صدر بازگشت تا رئال امشب برای بازپس گیری صدرنشینی، محکوم به پیروزی در زمین رئال بتیس باشد.

اسپورت:

حمله به صدر؛ بارسا یک بازی دشوار را به کمک پنالتی ای که وی ای آر اعلام کرد و مسی آن را تبدیل به گل کرد، با برد پشت سر گذاشت. بارسا صدرنشین شد و حالا رئال بیشترین فشار ممکن را در بازی امشب برابر بتیس احساس می کند.

موندودپورتیوو:

فشار واقعی روی رئال؛ مسی پنالتی ای که وی ای آر اعلام کرده بود را به گل تبدیل کرد تا بارسا از یک بازی دشوار با برد خارج شود. بردی که اجازه داد بارسا به صدر بازگردد. بارسا در برابر حریفی دشوار و از یک بازی خطرناک با سه امتیازی ارزشمند و به سلامت خارج شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا ال کلاسیکو بارسلونا لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر یک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید

با حضور وینیسیوس جونیور، رئال مادرید جای خالی وینگرهایی چون گرت بیل را هیچ‌وقت حس نکرد

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

با حضور در این جدال، وینیسیوس جونیور به رکورد ۲۵۸ بازی برای رئال مادرید در تمامی رقابت‌ها رسید. این وینگر برزیلی طی مدت زمان حضورش در ترکیب کهکشانی‌ها، موفق به ثبت 78 گل و ۷۵ پاس گل شده‌ و یکی از بهترین بازیکنان جهان در سال‌های اخیر بوده‌است.

بر اساس داده‌های آماری، گرت بیل نیز طی دوران بازی برای رئال مادرید، در ۲۵۸ مسابقه پیراهن این تیم را به تن کرد. وینگر سابق تیم ملی ولز که سال گذشته از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد، 106 گل و ۶۷ پاس گل را برای لوس بلانکوس به ثبت رسانده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم