Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@17:26:17 GMT

ممنوعیت توزیع حضوری نهال

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۷۳۲

ممنوعیت توزیع حضوری نهال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«فرامرز رحمتی‌زاده» رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه گفت : به دلیل شیوع بیماری کرونا تدابیری اندیشیده شده است که شهروندان کرمانشاهی به صورت تلفنی از سازمان فضای سبز شهرداری درخواست نهال داشته باشند.

او گفت : شهروندان کرمانشاهی می‌توانند در تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ درخواست نهال داشته باشند و پس از ثبت درخواست در چند ساعت اکیپ تحویل و کاشت به آدرس درخواست کننده مراجعه می‌کنند و عملیات کاشت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه افزود: برای هر درخواست بین ۲ الی ۳ اصله نهال مثمر (نهال میوه) تعلق می‌گیرد و پس از تحویل یا کاشت نهال در هر منزل به جهت حفاظت و نگهداری صحیح از نهال کاشته شده بروشور کاشت و داشت به شخص درخواست کننده تحویل می‌شود.

رحمتی زاده گفت: امسال فقط نهال‌های مثمر (نهال میوه) از جمله نهال سیب، هلو، زردآلو، آلبالو، گیلاس و نهال گوجه سبز از نوع درختان شناسنامه دار تهیه شده است، ولی اگر میزان درخواست برای دیگر نهال‌های غیر موجود زیاد باشد سریعا توسط این سازمان خریداری و اهدا خواهد شد.

او در خصوص زمان تماس و ثبت سفارش نهال گفت: سازمان فضای سبز همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب با شماره تلفن ۰۸۳۳۴۲۹۷۰۲۸ آماده ثبت سفارش و درخواست نهال است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه میانگین تماس و ثبت درخواست روزانه بین ۶۰ الی ۷۰ تماس است، افزود: قیمت تمام شده هر نهال همراه کاشت کود دهی برای شهرداری کرمانشاه ۱۱ هزار تومان تمام می‌شود.

 رحمتی زاده گفت: بعد از کاشت نهال به تعداد کودکان ساکن در منزل برای حفاظت از فضای سبز شهری کارت همیار فضای سبز اهدا خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر نهال کاری جنگل کاری جنگل بلوط فضای سبز شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در راستای افزایش و توسعه فضای سبز از سال ۹۴، ۱۰۴ بوستان به سطح شهر اضافه شده است.

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه سال ۹۴ مساحت فضای سبز شهر قم ۱۶ میلیون متر مربع بوده است، اظهار کرد: از سال ۹۴ توسعه فضای سبز یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری تبدیل شد و اکنون فضای سبز شهری و جنگلی در قم به ۲۷ میلیون متر مربع رسیده است.

وی افزود: سرانه فضای سبز در سال‌های گذشته به ازای هر شهروند ۱۲.۵ متر مربع بوده که در سال جاری این مقدار به ۲۱ متر مربع به ازای هر شهروند رسیده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه استفاده از پساب شهری با توجه به کمبود آب در شهر قم یکی از مباحث مهم مجموعه مدیریت شهری است، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم به صورت جدی پیگیر استفاده از پساب است.

میرهادی با بیان اینکه توسعه فضای سبز با توجه به نیاز شهر قم در حال انجام است، اضافه کرد: در سال ۹۴، ۲۵۰ بوستان در شهر وجود داشت که در سال جاری به ۳۹۵ بوستان شهری افزایش یافته و این مقدار قابل توجهی است.

وی تاکید کرد: کمبود فضای سبز در مناطق شهری نیازمند اجرای برنامه‌های جدی است تا در این مناطق باغاتی تملک و تبدیل به فضای سبز شهری شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از احداث ۱۰ بوستان بانوان و خانواده در سطح شهر خبر داد و گفت: توسعه فضای سبز و ایجاد بوستان‌های شهری با برنامه‌های مدون در دستور کار مجموعه مدیریت شهری، معاونت خدمات شهری و محیط زیست، و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری قرار گرفته است.

میرهادی عنوان کرد: کمبود فضای سبز پیرامون حرم مطهر در هسته مرکزی شهر یکی از موضوعاتی است که چاره اندیشی شده تا با آزاد سازی و تملک مغازه‌ای قبرستان نو، فضای سبز مناسبی در پیرامون حرم مطهر ایجاد شود.

وی با اشاره به دست‌فروشان هسته مرکزی شهر اضافه کرد: برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است تا به زودی دست‌فروشان بلوار یادگار امام در منطقه دو و منطقه شش ساماندهی شوند.

کد خبر 748833

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال