Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@23:03:08 GMT

ورود افراد غیربومی به قصر شیرین ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۵۹۸۸

ورود افراد غیربومی به قصر شیرین ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مرادعلی تاتار افزود: هم‌اکنون تیم‌های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال‌احمر، سپاه و همچنین شهرداری و هنگ مرزی در ورودی شهرستان مستقر هستند و با همکاری یکدیگر نسبت به کنترل ورودی‌ها اقدام می‌کنند.

 وی اظهار کرد: به جزء افرادی که ورودشان به شهر ضروری است، اجازه تردد به کسی داده نمی‌شود و در صورت ورود هر نوع خودروهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی به شهرستان نیز نسبت  به ضدعفونی خودرو و تب سنجی افراد اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصر شیرین استان کرمانشاه گفت: همچنین شهرداری و سپاه نیز به‌طور مستمر نسبت به ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌های سطح شهر اقدام می‌کنند و در روستاها نیز دهیاران ملزم به ضدعفونی سطح روستا هستند و از سوی بخشداری مواد ضدعفونی و گندزدا در اختیار آن‌ها  قرار داده‌شده است.

تاتار اضافه کرد: در مرز رسمی پرویزخان نیز با توجه به فعالیت تجاری این مرز از سوی شرکت تعاونی گمرک به کارگران و افراد شاغل در مرز کمک نقدی برای خرید دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی ارائه‌شده و همچنین آموزش‌های لازم نیز برای مقابله با ویروس کرونا ارائه‌شده است.

وی ادامه داد: مرز رسمی پرویزخان نیز ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و در ورودی شهرستان نیز تمامی رانندگان کامیون‌های صادراتی نیز تب سنجی شده و تأکید شده که اجازه ورود به شهر را ندارند.

وی همچنین از تعطیلی تمامی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان قصر شیرین خبر داد و گفت: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان نداشته‌ایم و با همکاری مردم و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با سرایت آن اقدام می‌کنیم.

وی از افراد خواست از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و از تعطیلی تمامی امکان عمومی و ممنوعیت تجمع‌ها و همچنین آموزشگاه‌ها و مراکز ورزشی در شهرستان خبر داد.

وی گفت: تمام توان خود را برای مقابله با سرایت ویروس کرونا در قصر شیرین به کار گرفته‌ایم و مرز رسمی پرویزخان نیز از روز گذشته تا سه‌شنبه هفته آینده بر اساس تصمیم دولت مرکزی عراق برای صادرات کالاها و مراودات تجاری و مرزی تعطیل‌شده است.

شهرستان مرزی قصر شیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

روزانه ۸۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان به اقلیم کردستان عراق و همچنین ۵۰۰ دستگاه کامیون کالا از طریق مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی عراق (بخش مرکزی) صادر می‌شود.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تا عصر یکشنبه ۱۸ اسفندماه ۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که تاکنون آزمایش کرونا ۳۳ نفر از آنان مثبت اعلام‌شده است و سه نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست دادند.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تا ظهر یکشنبه ۱۸ اسفند ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و درمجموع ۱۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۲ هزار و ۱۳۴ مورد از ابتدا تاکنون بهبودیافته‌اند.

کد خبر 490806 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران هلال احمر استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع سپاه پاسداران هلال احمر استان کرمانشاه مرز رسمی پرویزخان برای مقابله ویروس کرونا قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود