Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@06:56:00 GMT

نصب روشنایی در 40 نقطه از محورهای شهرستان دلیجان

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۹۹۹۲۱

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، علیرضا اصغری در خصوص عملکرد 11 ماهه این اداره در شهرستان دلیجان بیان کرد: به منظور نگهداری راه ها، عملیات لکهگیری با آسفالت سرد و گرم به میزان 177 تن در محورهای سلفچگان – دلیجان، دلیجان – نراق – جاسب اجرایی شد. وی با اشاره به شانه سازی و رگلاژ شانه خاکی راه به طول 135 کیلومتر در کل حوزه استحفاظی و تسطیح و رگلاژ شیب شیروانی به طول 19 کیلومتر، افزود: 5 نقطه حادثه خیز در محور دلیجان – اصفهان رفع و تیغ زنی راه های شوسه و خاکی به طول 38.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر در محورهای محور نراق، دلیجان – سلفچگان و دلیجان- سینقان انجام شد. اصغری با بیان اینکه راهداری دلیجان در حوزه نگهداری ابنیه های فنی تعمیر، مرمت و نگهداری 100 پل به دهانه یک متر در محورهای هستیجان، دلیجان – سلفچگان، دلیجان – اصفهان را به انجام رسانده است، گفت: عملیات تنقیه، لایروبی و اصلاح کانال هدایت آب قنوها و پل های آبرو به تعداد 30 عدد در محورهای دلیجان – سلفچگان، دلیجان – اصفهان و نراق و محور جاسب، اصلاح هندسی یک تقاطع در محور دلیجان-سلفچگان اجرایی شده است، همچنین در طول 11 ماهه امسال سه هزار و 770 کیلومتر باند راه از محورهای شهرستان طی 29 روز با استفاده از هزار و 277 تن ماسه و 257 تن نمک برفروبی شد. وی در خصوص عملکرد این اداره در حوزه ایمنی و حریم راه ها بیان کرد: طی 11 ماهه اخیر 6 شاخه تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در محورهای نراق-کاشان و محور دلیجان-سلفچگان، 257 تابلوی مسیرنما در کل حوزه و 40 عدد روشنایی جدید در محورهای سلفچگان-دلیجان و دلیجان-اصفهان نصب شده است و 19 روشنایی و 7 چراغ چشمک زن نیز تعمیر شده است. مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دلیجان خط کشی انجام شده در محور سلفچگان-دلیجان به طول 62 کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: در بازه زمانی مذکور عملیات پاکسازی حریم راه از نخاله در محورهای محلات، نراق و کمربندی غربی دلیجان، شست و شوی تابلوها در محورهای اصفهان- دلیجان، دلیجان-سلفچگان و دلیجان-نراق، ایمن سازی 3 تقاطع( تقاطع بی بی ذبیده، هستیجان و رمپ ورود و خروج قالهر و رفع تجاوز به حریم به تعداد 7 مورد اجرایی شد. اصغری در خصوص عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل بیان کرد: در این راستا طی 11 ماهه اخیر، 418 مورد عوارض جابجایی 4 درصد، 532 مورد پروانه عبور ترافیکی صادر شده است، همچنین 25 مورد بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی انجام شد و 677 دستگاه توسط مراکز مجاز معاینه فنی معاینه شدند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۹۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس