Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباس جنگی مرنی، سه‌شنبه ۲۰ اسفند در گفت و گو با خبرنگاران افزود: امسال بالغ بر ۳۳ کیلومتر از طول رودخانه‌های استان اردبیل ساماندهی و لایروبی شده است.  

وی اظهار داشت: در آستانه سال جدید و پیش‌بینی وقوع سیلاب‌های بهاری لازم است مدیران مربوطه و روسای ادارات منابع آب شهرستان‌ها آمادگی داشته و نسبت به اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برنامه‌ریزی لازم را بعمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای اردبیل همچنین بر آمادگی مدیران آب شهرستان‌ها در برابر سیلاب احتمالی ناشی از ذوب برف و بارش‌های رگباری با انجام عملیات لایروبی و بازگشایی نقاط آسیب پذیر و هماهنگی با سایر مسئولان شهرستان‌ها تاکیدکرد.  

وی از آمادگی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها و همچنین جلوگیری از تجاوز به بستر رودخانه‌ها خبر داد و افزود: با همکاری مشترک با تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط آمادگی داریم تا در زمینه‌های مختلف برای حفاظت از منابع آبی تلاش کنیم.  

جنگی بر ضرورت تعامل و همکاری دوجانبه برای ساماندهی و صیانت از رودخانه‌ها تاکید کرد و گفت: برای ساماندهی وضعیت رودخانه‌های موجود در حریم و داخل شهرها و معرفی جاذبه‌های گردشگری و آب‌های معدنی به گردشگران باید اقدامات مناسبی بعمل آید.  

وی لازمه هدایت آب‌های سطحی و اضافی به خارج از شهر را افزود و ادامه داد: برای هدایت آب‌های سطحی و اضافی موجود در داخل شهر باید شهرداری‌ها اقدامات مناسبی انجام دهند تا دراین‌باره مشکلی برای شهروندان بوجود نیاید.  

کد خبر 491122 برچسب‌ها استان اردبیل آب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل آب رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • برد موشک‌های حزب‌الله برای رسیدن به هر نقطه‌ای از اسرائیل کافی است
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل