Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:32:29 GMT

حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد به برنابئو بازخواهم گشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۵۷۲۸

حکیمی: اگر رئال مادرید بخواهد به برنابئو بازخواهم گشت

مدافع حال حاضر بوروسیا دورتموند از علاقه‌اش برای بازگشت به رئال مادرید سخن گفت. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشرف حکیمی که در تابستان 2018 با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بوروسیا دورتموند پیوست، آماده است در پایان فصل جاری با پایان قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه آلمانی به سانتیاگو برنابئو بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع مراکشی در گفت‌وگو با برنامه «تله فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه گفت: رئال مادرید باشگاهی است که من آن را خانه صدا می‌زنم. من واقعاً از حضورم در رئال‌مادرید لذت می‌بردم و بازی‌های زیادی در آنجا انجام دادم. اگر رئال بخواهد که به سانتیاگوبرنابئو برگردم، این را کار را خواهم کرد، اگر هم که نخواهد فصل دیگری از دوران حرفه‌ا‌ی‌ام را با باشگاه فوق‌العاده دیگری آغاز خواهم کرد.

حکیمی 21 ساله که تاکنون در 64 بازی از رقابت‌های مختلف 10 گل به ثمر رسانده، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: زیدان کسی بود که به من فرصت و اعتماد به نفس برای بازی در سطح فوتبال حرفه‌ای را داد، به همین خاطر قدردان او هستم که به من ایمان داشت. او رفتار خوبی با من داشت و من همیشه قدردان زیزو خواهم بود.

وی همچنین درباره تصمیمش برای پیوستن به دورتموند اظهار داشت: وقتی می‌ایستم و فکر می‌کنم، متوجه می‌شوم که پیوستن به دورتموند بهترین تصمیمی بود که می‌‌توانستم بگیرم چون در این تیم بازی می‌کنم و به عنوان فوتبالیست پیشرفت می‌کنم، کاری که نیاز به انجامش داشتم.

بازی پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند بدون تماشاگر انجام می‌شود

مدافع مراکشی دورتموند همچنین در خصوص بازی برگشت دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که بازی رفت آن با برتری 2 بر یک زردپوشان وستفالن همراه بود، گفت: امیدوارم بتوانیم به دستاوردهایی برسیم. امیدوارم در کوتاه مدت بتوانیم پاری‌سن‌ژرمن را شکست دهیم و در بلند مدت بتوانیم جامی همچون بوندس‌لیگا را کسب کنیم و تا جای ممکن در لیگ قهرمانان پیشروی کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دورتموند رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند رئال مادرید دورتموند رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم