Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا اداره کل اطلاعات  استان خوزستان روز سه شنبه با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: این اداره کل در حمایت از امنیت زیستی ملت شریف ایران بنا بر وظیفه قانونی خود در کنار سایر اعضای جامعه اطلاعاتی استان در حال رصد پنهان و آشکار روند تهیه ،تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی مورد نیاز مردم می باشد و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد پیشگیرانه و قانونی لازم را با هماهنگی دستگاه قضایی اعمال می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است در همین راستا سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی پیشگیرانه موفق شدند ضمن کشف این محموله که قرار بود از استان قم و از طریق مرز چذابه به یکی از کشورهای منطقه قاچاق گردد را کشف و به شهر مقدس قم عودت دهند.

اداره کل اطلاعات خوزستان تصریح کرد این اداره کل در اقدامی دیگر  و در راستای تامین امنیت زیستی مردم موفق شد ضمن شناسادی ۱۰ هزار عدد ماسک غیر استاندارد مانع ورود آنها به بازار مصرف شود و همچنین ۱۰ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده و ده‌ها هزار جفت دستکش احتکار شده را پس از شناسایی و طی مراحل قانونی در چرخه مصرف عمومی و مراکز درمانی قرار دهد.

این اداره کل افزود: در همین راستا به طور جدی برخورد با عناصر قاچاقچی در چرخه تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی در دستور کار قرار گرفت که تا کنون هفت نفر در قالب ۲ باند قاچاق دارو به خارج از کشور بازداشت و پنج محموله آماده قاچاق از کشور کشف و ضبط گردید.

در پایان آمده است همچنین سربازان گمنام امام زمان(عج) به موازات تلاش برای صیانت از امنیت زیستی و در راستای تامین امنیت غذایی مردم موفق شدند ۹۲ محموله کامیون مشتمل بر ۲ هزار و ۲۰۸ تن برنج اعلای قاچاق را شناسائی و کشف نمایند.

ویروس کرونا از ۲ هفته پیش تا کنون ۸۳ نفر در خوزستان را مبتلا و ۱۸ نفر را به کام مرگ کشانده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز وزارت اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز وزارت اطلاعات ویروس کرونا اهواز وزارت اطلاعات اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان

سرهنگ امیر انتظامی نیا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت خودرو‌های شوتی اکیپی از عوامل فرماندهی انتظامی بخش فلارد در محل محور مواصلاتی یاسوج به لردگان اقدام به برپایی ایست و بازرسی کردند که به یک دستگاه خودرو پژو نقره‌ای مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

کشف محموله سیگار خارجی قاچاق در خانمیرزا

فرمانده انتظامی لردگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۷۶۰ پاکت به تعداد ۱۵ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: محموله دخانی کشف شده به اداره دخانیات استان تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی