Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:09:52 GMT

محلات حاشیه‌نشین سنندج ضدعفونی و گندزدایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۱۴۲

محلات حاشیه‌نشین سنندج ضدعفونی و گندزدایی شد

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج گفت: هر شب ۴۰ نفر از نیروهای سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری با هشت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات حاشیه‌ای سطح شهر را انجام خواهد داد.

به گزارش ایمنا، اسعد فرهادی اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری سنندج هر شب اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سنندج و نواحی منفصل آن به پنج بلوک تقسیم شد.

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج ادامه داد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته شهرداری سنندج به عنوان متولی ضدعفونی و گندزدایی بلوک شماره یک تعیین شد.

فرهادی افزود: این شهرداری به عنوان متولی بلوک شماره یک هر شب عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلاتی نظیر اسلام آباد، قلعه چهارلان، سرتپوله، پیر محمد، تپه بهار مست، شهرک صنعتی جوشکاران، مولوی، فرجه، عباس آباد، گلشن، کانی کوزله، چهار باغ، تایله، شهرک بعثت، تربیت معلم و ناحیه منفصل ننله را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: هر شب ۴۰ نفر از نیروهای سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری با هشت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات حاشیه‌ای سطح شهر را انجام خواهد داد.

مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج تاکید کرد: علاوه بر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و محلات حاشیه‌ای سطح شهر هر روز و به صورت مستمر عملیات ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی، سرویس‌های بهداشتی، پایانه‌های مسافربری، بازارهای سرپوشیده، بازارچه تاناکورا، جایگاه‌های عرصه سوخت و پاساژها را انجام خواهد داد.

فرهادی با بیان اینکه عملیات ضد عفونی و گندزدایی هرشب بجز ایام بارانی از ساعت ۲۴ لغایت شش صبح انجام می‌شود گفت: از شهروندان در خواست می‌شود از ترددهای غیر ضروری در سطح معابر و محلات در این ایام خودداری کنید.

منبع: ایسنا

کد خبر 414298

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهرداری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا شهرداری سنندج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عملیات ضدعفونی و گندزدایی انجام خواهد شهرداری سنندج محلات حاشیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌