Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:38:38 GMT

نرخ عوارض و بهای خدمات کنونی تا پایان خرداد 99 تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۳۸۲

نرخ عوارض و بهای خدمات کنونی تا پایان خرداد 99 تمدید شد

جمال الدین عزیزی گفت: نرخ عوارض و بهای خدمات سال 98 تا پایان خرداد 99 تمدید شد و در فروردین و اردیبهشت و خرداد هم محاسبه‌ عین سال اسفند 98 خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جمال‌الدین عزیزی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: با توجه به اینکه سال بعد تعرفه‌ها و عوارض شهرداری افزایش خواهد داشت، دو سه هفته آخر سال معمولا پیک کاری شهرداری است و حضور و مراجعه همشهریان طبق روال سال های قبل در این روزها زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای اینکه جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مساعدت کرده باشیم و از تجمع و حضور زیاد مردم جلوگیری شود و همچنین همکاران خودمان هم در شرایط سخت قرار نگیرند پیشنهادی را به شورای محترم اسلامی شهر ارائه دادیم مبنی بر تمدید نرخ عوارض و بهای خدمات سال 98 تا پایان خرداد 99، یعنی در فروردین و اردیبهشت و خرداد هم اگر همشهریان عزیز مراجعه کنند محاسبه‌شان عین سال 98 البته با شرایط اسفند 98 خواهد بود.

شهردار یزد ادامه داد: این مسئله می‌تواند باعث این شود که همشهریان عزیز خیالشان راحت باشد و در ارتباط با کارهایی که خیلی ضرورت ندارد فعلا به شهرداری مراجعه نکنند تا ان‌شاالله شرایط مناسب‌تر شود و در کمال صحت و سلامت بیایند و ما خدمتگزارشان باشیم.

عزیزی اظهار داشت: این لایحه‌ای بود که شورای اسلامی شهر هم به اتفاق آراء پذیرفتند و مصوب کردند که ما اجر کنیم که از این جهت هم تشکر می‌کنیم؛ البته این را هم اشاره کنم که اجرای این لایحه کاهش درآمدی زیادی برای شهرداری در سال 99 خواهد داشت اما به هر شکل برای مساعدت و کمک همشهریان این کار انجام شد.

ضدعفونی کردن شبانه معابر توسط شهرداری

وی درباره ضدعفونی کردن معابر هم گفت: ما اکیپ‌هایی را هر شب مجهز کرده‌ایم که علاوه بر ضدعفونی کردن وسایل نقلیه عمومی که انجام می‌شد، این اکیپ‌ها طبق برنامه‌ای منظم، جاهایی که محل رفت و آمد و حضور بیشتر مردم است مانند ایستگاه‌های اتوبوس، معابر، مراکز تجاری و بیمارستانی ضدعفونی می کنند.

شهردار یزد اضافه کرد: البته نکته قابل اهمیت که باید به آن توجه شود این است که ضدعفونی کردن شبانه به منزله اینکه دیگر آن محدوده هیچ خطری ندارد نیست و ما در آن ساعات که کسی حضور ندارد ممکن است محل را عاری از ویروس کنیم اما بدیهی است به محض اینکه دوباره اولین تماس با آن محل برقرار شود باز ویروس هم ممکن است باشد، بنابراین حتما رعایت نکات بهداشت فردی خصوصا شستشوی دست‌ها باید انجام شود، مخصوصا کسانی که از اتوبوس‌های عمومی استفاده می‌کنند حتما بعدا دست‌هایشان را بشویند.

عزیزی ضمن تشکر از حضور بسیج و هیئت‌های مذهبی در کمک‌رسانی خودجوش برای ضدعفونی کردن معابر شهری گفت: همیشه مجموعه‌های مردمی مانند بسیج و سایر مجموعه‌ها مشابه، کمک‌کار شهرداری و شهر بوده‌اند؛ البته من خواهشم این است که در نوع استفاده از مواد شیمایی، میزان و نحوه استفاده آن حتما با همکاران ما در شهرداری و سازمان آتشنشانی هماهنگ باشند که خدای ناکرده باعث مشکل جسمی برای کسی نشود چون این مواد شیمیایی میزان و نحوه استفاده‌اش هم برای آن کسی که ضدعفونی می‌کند و هم برای کسانی که در محل قرار دارند مهم است لذا اگر این هماهنگی باشد بسیار کار خوبی هم هست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ضدعفونی کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • هشدار جدی عربستان درباره حج
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!