Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرفی گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال۹۹ اعتبار فعالیت شرکت های حمل و نقل استان لرستان به صورت خودکار تمدید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «عباس شرفی» امروز(20 اسفند) در جمع خبرنگاران، افزود: کاهش حضور مردم در جامعه می تواند نقش مهمی در قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا و کنترل این ویروس منحوس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اقدامات مهمی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چون ضدعفونی سیستم حمل و نقل جاده ای استان انجام شده است.

 

وی اظهار داشت: همچنین در ادامه سیاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل استان لرستان به صورت خودکار تمدید می شود.

 

شرفی  تصریح کرد: در این راستا اعتبار پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل داخلی و بین المللی تا پایان اردیبهشت ۹۹ به صورت خودکار تمدید می‌شود.

 

وی اظهار کرد: بنا به تصمیم سازمان راهداری پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اعم از داخلی و بین المللی کالا و مسافر که اعتبار آنها در اسفندماه سال جاری به اتمام می‌رسد به صورت خودکار تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید می‌شود.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا راهداری فعالیت شرکت های حمل و نقل خودکار تمدید می شود حمل و نقل جاده ای صورت خودکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از غروب امروز دوشنبه، اظهار داشت: در این راستا بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت، گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع اغلب مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان