Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رضا نگهبان با اعلام زمان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران اظهار داشت: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام در استان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: در دو روز زمان ثبت نام، این اتفاق بدون محدودیت در ظرفیت خواهد بود و به این لحاظ همشهریان استان تهران نگرانی و دلهره‌ای نداشته باشند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و… اولویت بندی و انتخاب خواهند شد.

‌امکان ثبت نام مجدد متقاضیانی که از مرحله اول، انصراف داده‌اند

نگهبان همچنین گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند و به عنوان متقاضی اولیه، پیامک احراز شرایط دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایطشان در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

نگهبان در پایان، اظهار داشت: زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به این مساله اقدام خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن ثبت نام طرح ملی مسکن رضا نگهبان اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی استان تهران طرح اقدام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور، گل‌گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و هوادار تهران از لیگ برتر و تیم چادرملوی اردکان، از لیگ یک به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی