Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جهانپور در تشریح آخرین آمارهای بیماری کووید ۱۹ به ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته اشاره کرد و افزود: با این رقم بیش از ۵۰ برابر از فوتی‌های این بیماری، بهبود یافته‌اند و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی افزود: آمار مبتلایان قطعی به بیماری کووید ۱۹ در استان مازندران به ۸۸۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب پس از استان تهران این استان در صدر آمار مبتلایان قرار گرفته است. توصیه‌هایی که در مورد این استان داشتیم و تردد و سفر به این استان، ظرف روزهای گذشته در این آمار خود را نشان می‌دهد. لذا امیدواریم شهروندان رعایت کاملی در این حوزه داشته باشند. قطعا امسال عید شبیه سال‌های گذشته نداریم. روزهای ابتدایی سال که معمولا قصد سفر و انجام رسم و رسوم‌ها وجود دارد همانند سال‌های گذشته نخواهد بود و امسال متفاوت است. امیدواریم همه مردم این مسائل را رعایت کنند.

وی ادامه داد: طی بسیج ملی انجام شده برای فراهم شدن امکانات با هدف جداسازی بهتر و بیشتر برای افرادی که نیازمند خدمات ویژه بیمارستانی نیستند و می‌توان از آن‌ها در خانه نگهداری کرد، مراکز پسابیمارستانی با همکاری سازمان‌های دولتی، غیردولتی و عمومی فراهم خواهد شد. در این راستا از هتل‌ها، زائرسراها و مسافرخانه‌ها استفاده خواهد شد تا پس از عاری شدن فرد از ویروس در این محل‌ها به آغوش خانواده برگردند. این کار در چند استان آغاز شده و به استان‌های دیگر نیز تعمیم داده خواهد شد.

وی خطاب به همه شهروندان درخواست کرد که رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی به جد مورد توجه قرار گیرد و کاهش تردد و لغو سفرهای غیرضروری در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 491492 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعد از ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

وی عنوان کرد: معوقات دی، بهمن و اسفند ماه فرهنگیان و نیروهای خرید خدمت و کلیه بدهی حوزه امتحانات به همراه هدیه روز معلم طی یک تا ۲ روز آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در سال گذشته برای تجهیز مدارس فن و حرفه ای ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده بود که این رقم در سال جدید با افزایش صد در صدی به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی مدارس با ۵۰ درصد رشد از ۳۳ سانتیمتر به ۴۸ سانتیمتر رسید، عنوان کرد: در دولت سیزدهم ۷۴ چمن مصنوعی در مدارس استان ساخته شده و امیدواریم این تعداد به ۱۰۰ زمین چمن افزایش یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۷۵ دانش آموز مبتلا به اوتیسم در قزوین تحصیل میکنند این آمار را افزایشی خواند و عنوان کرد: ۸ نفر از این دانش آموزان دختر و ۶۷ نفر نیز دانش آموز پسر هستند.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۹۹۰ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان قزوین شناسایی شدند کخه موفق شدیم با همراهی دستگاه های دیگر ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

کد خبر 6093459

دیگر خبرها

  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار