Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:09:43 GMT

قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۷۵۲۲

قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت

قدردانی خانواده صنعت هسته ای کشور از مدافعان سلامت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، مراتب سپاس و قدردانی خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور را به وزیر بهداشت و تلاشگران جامعه پزشکی و پرستاری کشور در مبارزه با ویروس کرونا ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

"و هر آنکه انسانی را از کمند مرگ و نیستی برهاند، گویی جمیع ابنای بشر را یاری رسانده و نجات بخشیده است."

سوره مبارکه مائده، آیه-32
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر نمکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام و درود بی‌پایان،

اکنون که به همت والا و مجاهدت کم‌نظیر حضرتعالی و مجموعه یاران و همکاران جنابعالی از جمله پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر ایران اسلامی، هنگامه‌ای عظیم برپاشده و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلیه نهادها و سازمان‌های کشوری و لشکری، تمام توش و توان خویش را برای یاری‌ رساندن به سربازان خط مقدم این جهاد مقدس به کار گرفته‌اند، بر خود واجب می‌دانم تا به‌ رسم حق‌شناسی و به نمایندگی از سوی اعضای خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور، مراتب سپاس و قدردانی خویش را از صمیم قلب و ژرفای جان به حضور آن برادر عزیز و یکایک تلاشگران این نهضت ملی ابلاغ ‌کنم.

بدون تردید، روایت این حماسه غرورآفرین و ایثارگری و جان‌فشانی شیر زنان و دلاورمردان این حرکت جهادی در صفحات زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی درج‌ شده و خدمات مخلصانه و زحمات عاری از تبعیض همه این مجاهدان سرافراز در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

امید است تا در پرتو الطاف خداوندی و به یمن غیرت و حمیت دینی و ملی عزیزان فعال در کارزار بزرگ، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش‌های بی‌وقفه، بازگشت آرامش و آسایش و نیز تأمین صحت و سلامت همه هموطنان گرانقدرمان در جای جای ایران اسلامی باشیم.

امید هرکسی به نیازی و حاجتی است   امید ما به رحمت بی‌منتهای اوست.

انتهای پیام:

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت هسته ای کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده ها به شمار می رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور در استان مرکزی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

وی موضوع عفاف و حجاب را جز موضوعات اولویت دار دولت و نظام دانست و افزود: پلیس به نحو احسن در حال اجرای وظایف خود است و این مهم جای تقدیر و قدردانی از این عزیزان را دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

مخلص الائمه با قدردانی از مردم برای همراهی و همکاری در اجرای طرح نور اظهار کرد: مردم در سراسر استان با قدردانی و پشتیبانی از پلیس در اجرای این طرح نشان دادند که همواره قدر شناس خادمان خود بوده و این بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

کد خبر 748493

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور