Web Analytics Made Easy - Statcounter

و سرانجام ویروس کرونا در لیگ برتر!

طرفداری- شیوع ویروس کرونا، برگزاری بازی های در همه لیگ های معتبر اروپایی به غیر از لیگ برتر را از حالت عادی خارج کرده بود. اکنون یکی از بازی های مهم لیگ برتر نیز به همین دلیل لغو شد.

با تایید باشگاه آرسنال؛ دیدار امشب (چهارشنبه) این تیم در زمین منچسترسیتی با نظر لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلستان لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه آرسنال آمده:

با توجه به ابتلای اوانجلوس ماریناکیس، مالک المپیاکوس به ویروس کرونا، باشگاه آرسنال توصیه پزشکی را درنظر گرفت و همه افرادی که در بازی 13 روز پیش ما با این تیم با ایشان تماس داشتند، ردیابی کردیم. در بررسی های که انجام دادیم مشخص شد برخی از بازیکنان بلافاصله پس از بازی مالک المپیاکوس را ملاقات کردند و با او تماس داشتند. احتمال ابتلای این بازیکنان به ویروس کرونا بسیار پایین است با این حال تابع دستورالعمل های دولت هستیم و هر فردی که با بیمار مبتلا به کرونا تماس داشته باید به مدت 14 روز در خانه قرنطینه شود. با این اوصاف، بازیکنان ما برای دیدار امشب با سیتی در دسترس نیستند و باید در خانه بمانند. لیگ برتر تصمیم گرفت این بازی به تعویق بیفتد. بازیکنان تا 14 روز در خانه خواهند ماند. همینطور 4 نفر از اعضای باشگاه که در جایگاه نزدیک آقای ماریناکیس نشسته بودند تا 14 روز در خانه باقی می مانند. می دانیم که هواداران از این تصمیم، ناامید هستند اما بلیت آنها برای سفر به منچستر و در تاریخی که بازی برگزار می شود، همچنان معتبر است.

به نقل از دیلی میل؛ احتمالا اولین فردی که از بازیکنان آرسنال به طور مستقیم با مالک المپیاکوس تماس داشته، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس است. درصورت ابتلای سوکراتیس به ویروس کرونا، او می تواند در تمرینات این ویروس را به سایر بازیکنان منتقل کرده باشد. ضمنا هریک بازیکنان المپیاکوس که در جریان بازی با آرسنالی ها در تماس بوده، می تواند ناقل این ویروس بوده باشد. باشگاه آرسنال امیدوار است پس از منفی شدن تست همه بازیکنان خود، از جمعه تمرینات از سرگرفته شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویروس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برتر خولیان آلوارز با پیراهن منچسترسیتی / فیلم

خولیان آلوارز، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی تعداد بازی های خود برای این تیم انگلیسی را به عدد 100 رساند.

دانلود (25.1MB)

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • لحظات برتر خولیان آلوارز با پیراهن منچسترسیتی / فیلم
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • تاکید وزیران خارجه اردن و آمریکا بر آتش‌بس فوری در غزه
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد