Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمود خوراکچی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: در پایان لیگ برتر امسال، شیوع کرونا باعث شد تماشاگران فوتسال که روح این ورزش هستند، از دیدن رقابت‌های نیمه‌نهایی محروم شوند که همگی نبود هیجان در این دیدارها را احساس کردیم. فوتسال ایران سال کم‌رنگی را تجربه کرد؛ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا شد لغو شد و همچنین ما در باشگاه‌های آسیا نتوانستیم مانند گذشته قهرمان شویم و تیم مس سونگون هم نتوانست در فوتسال باشگاه‌های جهان نتیجه خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تیم ملی فوتسال در سال ۹۸ به جز  دیدار دوستانه با  روسیه با تیم‌های درجه یک دنیا بازی نکرد و به صورت جدی محک نخوردیم و نتوانستیم بازیکن‌های جدیدی که به تیم ملی اضافه کردیم را استفاده کنیم. با توجه به این شرایط سرمربی تیم‌ملی مجبور است از بازیکن‌های با تجربه‌ای که در گذشته میدان‌های سخت دیده‌اند، استفاده کند و شانس بازی برای بازیکنان جوان و جدیدی که به تیم ملی اضافه شدند، کم است.

خوراکچی در مورد جوانگرایی در فوتسال خاطرنشان کرد: در لیگ برتر جوان‌گرایی کمتر دیده می‌شود و در تیم ملی هم به طور کل این موضوع به چشم نمی‌خورد و اگر این موضوع به همین شکل ادامه پیدا کند و به فوتسال در رده پایه اهمیت ندهیم و انگیزه برای‌ آنها ایجاد نکنیم، باید نگران آینده فوتسال باشیم. در گذشته آنقدر بازیکن با کیفیت در فوتسال داشتیم که می‌توانستیم حداقل ۱۰ تیم ملی داشته باشیم اما در حال حاضر این موضوع برعکس شده است و از این لحاظ تهی شدیم و زنگ خطر برای فوتسال ما به صدا در آمده است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین معضل فوتسال ایران مشکل اقتصادی است، تصریح کرد: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و صدا و سیما باید تمهیداتی داشته باشند تا حامیان مالی ترغیب شوند که در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند. حامیان مالی برای سرمایه‌گذاری در ورزش هیچ توجیه اقتصادی نمی‌بینند چرا که مانند گذشته با توجه به سرمایه‌ای که برای ورزش می‌کنند، از مالیات معاف نمی‌شوند. بازیکنان و مربیان با کیفیت مجبورند با این شرایط به لیگ‌های درجه ۲ و ۳ بروند تا بتوانند درآمد خوب داشته باشند و با توجه به این موضوع از کیفیت لیگ برتر فوتسال ایران کاسته می‌شود. در گذشته بازیکن‌های درجه یک دنیا به لیگ برتر ایران می‌آمدند اما در حال حاضر بازیکنان داخلی هم راغب نیستند در لیگ ایران بازی کنند. این موضوع نیاز به همدلی و هم‌اندیشی همگانی دارد.

پیشکسوت فوتبال و فوتسال همچنین در پایان در مورد شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: این بیماری مهمان ناخوانده‌ای است که به کشور ما آمده و مشکلاتی برای همه به وجود آورده‌ است. این بیماری امتحان بزرگی است که باید با صبوری و همدلی مردم و کمک به همدیگر برطرف شود.

برچسب‌ها فوتسال کمیته ملی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال کمیته ملی المپیک روسیه فوتسال کمیته ملی المپیک فوتسال ایران لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نقشه راه شهر هوشمند مشخص شده است، در این راستا موضوع شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم، تیرماه امسال نیز کتابی با این موضوع تهیه شده که آن را تسری خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سعید فردانی امروز ششم اردیبهشت در برنامه پنج شنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: دنیا بیش از حدود ۵۰ درصد اقتصاد خود را در بستر دیجیتال تجربه می‌کند، در کشور ما نیز در برنامه هفتم توسعه هدف‌گذاری شده که سهم هفت درصد اقتصاد دیجیتال به ۱۵ درصد برسد

وی با تاکید بر اینکه چه ترجمه‌ای از اقتصاد دیجیتال داشته باشیم، بسیار مهم است گفت: حرکت‌های نامتوازن و کاریکاتوری به جای آنکه نفع بلند مدت داشته باشد، ضرر آفرین است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نقش آفرینی خوبی در این حوزه دارند افزود: از سال ۹۳ دگردیسی نگرشی خوبی در این حوزه انجام شده است، اقتصاد دیجیتال در مدیریت شهر، دارای دو بعد کاهش هزینه‌ها و استفاده از سهم شهرداری اصفهان در این حوزه می‌باشد تا بتوانیم برای موضوعات مرتبط با مدیریت شهر سرمایه گذاری کنیم.

فردانی گفت: از سال گذشته اتفاقی را رقم زدیم و آن مشارکت با دو شرکتی بود که در موضوعات شهری به صورت متمرکز نقش آفرینی می‌کنند، تا پروژه‌های هوشمند سازی شهری را به پروسه تبدیل کنند.

وی ادامه داد: از سال گذشته بیش از ۱۰ پلتفرم شهر هوشمند در حوزه ملی و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت، که خوشبختانه با همکاری یک شرکت دانش بنیان در اصفهان توانستیم برای اولین بار در کشور پلتفرم شهر هوشمند را داشته باشیم.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، شهر هوشمند را یکی از چالش‌های مدیریت ششم دوره ششم دانست افزود: شهر هوشمند یکی از ترجمه‌های تحول دیجیتال است، بارها مسئولان کشوری از ما خواستند که اصفهان کاری کند که اسم شهر هوشمند تبدیل به رسم شود، در این راستا باید می‌دانستیم چه قدم‌هایی را در چه نقشه راهی برداریم.

وی ادامه داد: نقشه راه شهر هوشمند مشخص شد، موضوع شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم، تیرماه امسال نیز کتابی با این موضوع تهیه شده است که آن را تسری خواهیم داد، بر این اساس مدیریت شهر اصفهان حرکت به سمت شهر هوشمند را نه انتخاب، بلکه یک الزام می‌دانند، در این راستا در سال ۱۴۰۳ اولویت راهبردی شهرداری اصفهان شهر هوشمند است.

فردانی تصریح کرد: در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه هوشمند سازی بهره خواهیم برد، قرار نیست موضوع فناوری پشت درهای سازمان فاوا و شهرداری متوقف شود.

کد خبر 747954

دیگر خبرها

  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم