Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیوع ویروس کرونا، برگزاری بازی ها در همه لیگ های معتبر اروپایی به غیر از لیگ برتر را از حالت عادی خارج کرده بود. اکنون یکی از بازی های مهم لیگ برتر نیز به همین دلیل لغو شد.
به گزارش آریا، با تایید باشگاه آرسنال؛ دیدار امشب (چهارشنبه) این تیم در زمین منچسترسیتی با نظر لیگ برتر و اتحادیه فوتبال انگلستان لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه آرسنال آمده:
با توجه به ابتلای اوانجلوس ماریناکیس، مالک المپیاکوس به ویروس کرونا، باشگاه آرسنال توصیه های پزشکی را درنظر گرفت و همه افرادی که در بازی 13 روز پیش ما با این تیم با ایشان تماس داشتند، ردیابی شدند. در بررسی هایی که انجام دادیم مشخص شد برخی از بازیکنان بلافاصله پس از بازی، مالک المپیاکوس را ملاقات کردند و با او تماس داشتند. احتمال ابتلای این بازیکنان به ویروس کرونا بسیار پایین است با این حال تابع دستورالعمل های دولت هستیم و هر فردی که با بیمار مبتلا به کرونا برخورد داشته باید از آخرین تماس به مدت 14 روز در خانه قرنطینه شود. با این اوصاف، بازیکنان ما برای دیدار امشب با سیتی در دسترس نیستند و باید در خانه بمانند. لیگ برتر تصمیم گرفت این بازی به تعویق بیفتد. بازیکنان باید تا زمان به پایان رسیدن دوره 14 روزه در خانه بمانند. همینطور 4 نفر از اعضای باشگاه که در جایگاه نزدیک آقای ماریناکیس نشسته بودند، همین شرایط را خواهند داشت. می دانیم که هواداران از این تصمیم، ناامید هستند اما بلیت آنها برای سفر به منچستر در تاریخی که بازی برگزار می شود، همچنان معتبر است. امیدواریم آقای ماریناکیس، سلامتی شان را به دست بیاورند و بازیکنان ما نیز از جمعه برای دیدار با برایتون به کار خود برگردند.
به نقل از دیلی میل؛ احتمالا اولین فردی که از بازیکنان آرسنال به طور مستقیم با مالک المپیاکوس تماس داشته، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس است. درصورت ابتلای سوکراتیس به ویروس کرونا، او می تواند در تمرینات این ویروس را به سایر بازیکنان منتقل کرده باشد. ضمنا هریک از بازیکنان المپیاکوس که در جریان بازی با آرسنالی ها در تماس بوده، می تواند ناقل این ویروس بوده باشد. باشگاه آرسنال امیدوار است پس از منفی شدن تست همه بازیکنان خود، از روز جمعه تمرینات از سرگرفته شود. در صورت مثبت اعلام شدن تست یکی از بازیکنان آرسنال، فوتبال انگلستان با بحران بزرگی روبرو می شود. توپچی ها طی 13 روز اخیر با پورتموث و وست هم بازی کرده اند و دامنه ویروس می تواند به صورت زنجیروار گسترش یافته باشد.

لازم به ذکر است کمتر از 30 ساعت پیش دولت بریتانیا اعلام کرد دلیلی برای لغو مسابقات لیگ برتر وجود ندارد!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا منچسترسیتی آرسنال ویروس کرونا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس آرسنال فردا میزبان بورنموث خواهد بود.

میکل آرتتا امیدوار است تیمش شتاب مناسبی که به دست آورده را حفظ کرده و پیش برود.

میکل آرتتا در نشست خبری قبل از این بازی درمورد وضعیت تیم گفت:"یورین تیمبر برگشته، همه بازیکنان آماده و در دسترس هستند. بنابراین برای اینکه اکنون بخواهیم ترکیب درست را انتخاب کنیم، دردسر داریم."

جورجینیو؟

من دوست دارم او را نگه دارم. او این را می‌داند. باشگاه کاملاً از جورجینیو حمایت می‌کند.  او باعث می‌شود تیم بهتری داشته باشیم، بنابراین می‌خواهیم او بماند.

با آندونی ایرائولا، سرمربی بورنموث، صحبت می‌کنید؟

آره مخصوصا بعد از بازی‌هایمان با هم صحبت می‌کنیم. آن‌ها شروع بسیار سختی در این فصل داشتند. من او را از کودکی می‌شناسم و برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

تمرکز روی بازی؟

اولین کاری که انجام دادیم این بود که روح و انرژی بازیکنان را خوب بخوانیم. قبلاً در مورد این صحبت کرده بودیم. ما شتاب خوبی داریم و باید ادامه دهیم.

شایعات جدایی گابریل ژسوس؟

من نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید. من قصد ندارم به او اجازه جدایی بدهم.

داوید رایا در آرسنال می‌ماند؟

این صحبت‌ها برای بعد از فصل است. وضعیت را بررسی خواهیم کرد. ما از داوید و همه چیزهایی که او به تیم اضافه می‌کند، خوشحالیم.

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم