Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:28:18 GMT

روزانه ۱۳۰ بیمار تنفسی در گلستان بستری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۹۸۹۳

روزانه ۱۳۰ بیمار تنفسی در گلستان بستری می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی استان گفت: با توجه به گسترش این بیماری روزانه بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ بیمار با علایم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری می‌شوند. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرضا فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: قدرت سرایت و شیوع ویروس کرونا به شدت زیاد است و مردم برای اینکه به این بیماری مبتلا نشوند باید دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی را جدی‌تر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش بار مراجعات به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گفت: با توجه به گسترش این بیماری روزانه بین 120 تا 130 بیمار با علایم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری می‌شوند.

تخصیص جدید 400 میلیارد تومانی برای مقابله بیمارستانها با کرونااستاندار آذربایجان شرقی: شسکت کرونا نیازمند همراهی مردم استدلایل قانع‌کننده شورای امنیت ملی مبنی بر عدم قرنطینه استان گیلان / میزان ورود بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها‌ کاهش یافت‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان شهید صیاد شیرازی به طور کامل پُرشده و در بیمارستان 5 آذر نیز پذیرش بیمار داریم. در شهرستان‌های مختلف از جمله علی‌آبادکتول، گنبدکاووس و غیره نیز بار مراجعات به بیمارستان‌ها افزایش دارد.

وی با بیان اینکه فشار زیادی به کادر پزشکی و درمانی استان وارد شده است، گفت: پزشکان و پرستاران استان در این روزها تلاش زیادی برای درمان و بهبودی بیماران انجام می‌دهند و متأسفانه برخی از همکاران متخصص و پرستاران ما هم به این بیماری مبتلا شدند.

فاضل با بیان اینکه مردم باید الزامات قرنطینه خانگی را رعایت کنند، اظهارداشت: هفته گذشته که شرایط آب و هوایی کمی مطلوب شد حضور مردم را در تفرجگاه‌ها شاهد بودیم که از آن زمان تا کنون شاهد افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی استان هستیم. مردم باید در خانه بمانند و از حضور در مراکز تجمعی و شلوغ خودداری کنند.

وی بیان داشت: مردم اگر در مسیر مقابله با این بیماری همکاری داشته باشند و مسائل بهداشتی را هم رعایت کنند، اپیدمی این بیماری زودتر کنترل می‌شود در غیر این صورت ممکن است تا انتهای فروردین سال آینده درگیر این بیماری باشیم.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز درمانی استان بار مراجعات بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899786

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس