Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید سه ماهه مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تمدید سه ماهه مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   محمد مهدی علاالدین گفت: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مراکز درمانی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، مجوز ثالث خدمات پس از فروش و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی شرکت‌هایی که مجوزشان منقضی شده است، تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تمدید شد.

وی افزود: لیست شرکت‌ها و تاریخ مجوز آن‌ها در لینک استعلام سایت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به نشانی www.imed.ir قابل دسترس است.

به گزارش ایرنا، امروز جمعی از پزشکان نیز با انتشار بیانیه‌ای به رؤسای سه قوه خواستار مدیریت واحد ستاد کشوری اپیدمی بیماری کووید-۱۹ (کرونا) شدند.

تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنترل کیفیت تجهیزات پزشکی ویروس کرونا علم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود