Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری از اعیاد قربان و غدیر به عنوان جایگزین‌های احتمالی برای تعطیلات نوروزی نام برد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، درباره پیشنهاد تعطیلی مدت‌دار پس از اتمام شیوع کرونا در کشور از سوی وزارت گردشگری برای جبران از دست رفتن تعطیلات نوروزی گفت: با توجه به اینکه پس از شیوع بپماری کرونا عملا فرصت تعطیلات نوروزی از سوی مردم گرفته شد و در کنار آن فعالان گردشگری هم به ویژه در بخش خصوصی متحمل ضرر و زیان‌های بسیاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در کنار اینکه مردم اکنون با اضطراب، استرس و فشار‌های سنگینی مواجه شدند بنابراین این نیاز احساس می‌شود که فرصتی را داشته باشند تا پس از فروکش شدن این ویروس در کشور بتوانند از یک فرصت سفر استفاده کنند چراکه خود سفر انبساط خاطر و آرامشی را در افراد ایجاد می‌کند و در ایجاد نشاط جامعه موثر است.

تیموری با بیان اینکه این فرصت می‌تواند برای مردم و فعالان گردشگری مثمرثمر باشد، تصریح کرد: این فرصت خوبی برای فعالان حوزه گردشگری است تا بتوانند کسب و کار خود را در این برهه رونق ببخشند و در تلاش هستیم تا در قالب یک یا دو تعطیلی چندروزه این مساله محقق شود.

وی ادامه داد: با این وجود تصمیم‌گیری در این رابطه بر عهده ما نیست و وزارت گردشگری تنها برنامه‌ریز سفر است و تعطیلی‌ها نیازمند مصوبه دولت است، هرچند این موضوع در ستاد ملی مدیریت بحران کرونا مطرح شد و وزیر بهداشت به عنوان رئیس ستاد ملی کرونا از این پیشنهاد وزارت گردشگری استقبال کردند، اما ما همچنان در تلاش هستیم تا این مصوبه عملیاتی شده و با موافقت دولت تصویب شود.

منبع:میزان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات تعطیلات نوروز گردشگری تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس