Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: برای ۳۰ واحد متخلف عرضه محصولات بهداشتی استان پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

محمد اقوامی در گفت وگو با ایسنا افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون برای ۳۰ واحد متخلف عرضه محصولاتی بهداشتی استان پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

اقوامی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۶۹گشت مشترک سیار توسط شعب سیار تعزیرات حکومتی استان انجام شده است، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح از تعداد زیادی از داروخانه ها، فروشگاه های فروش تجهیزات پزشکی، انبار شرکت های فروش تجهیزات پزشکی بازرسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: در این بازرسی ها ۲۱هزار و ۴۲۴ عدد ماسک ، ۲۰۵هزار و ۶۹۹ عدد دستکش لاتکس، ۱۵۹۸ عدد ژل ضدعفونی کننده و ۱۵۵۴ بطری محلول ضد عفونی کننده و ۲۸هزار و ۵۷۰ عدد دستمال ضدعفونی کننده کشف شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد: ارزش این کشفیات مبلغی بیش از یک میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال است که بعد از کشف به شعب استان جهت رسیدگی ارسال شدند.

وی درخصوص گشت های سازمان تعزیرات حکومتی در بازار شب عید نیز افزود: نظارت بر بازار شب عید نیز به منظور کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات از ۱۰ اسفند سال جاری آغاز و تا ۱۵ فرودین ۹۹ همزمان ومشترک با طرح ویژه نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی و درمانی اجرا می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تخلف صنفی کشف ماسک و دستکش احتکار شده نظارت بر بازار تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو