Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی کارون با بیان اینکه "محدودیتی برای تولید آب ژاول نداریم"، گفت: هر نهاد و یا هر شخص حقیقی و حقوقی که درخواست خود را به پتروشیمی کارون ارائه کند، آب ژاول مورد نیازش را تأمین می کنیم. ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا صدیق زاده، مدیرعامل پتروشیمی کارون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حالت عادی در این مجتمع پتروشیمی، روزانه 20 تن آب ژاول غلیظ تولید می‌کنیم که این ظرفیت، از 13 روز پیش، با افزایش 5 برابری به 100 تن در روز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا امروز 1300 تن آب ژاول غلیظ شده که معادل 13 میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده است، تولید کرده‌ایم که از این میزان، 10 میلیون لیتر در استان خوزستان و 3 میلیون لیتر در سایر استان‌ها توزیع شده است.

صدیق زاده با بیان اینکه "هیچ‌گونه محدودیتی برای تحویل آب ژاول نداریم"، گفت: تا امروز هرگونه درخواستی از سوی هر ارگان و نهادی به پتروشیمی کارون ارسال شده، در سریع‌ترین زمان پاسخ داده شده و تقاضای بدون پاسخی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: با هر شیوه‌ای که سازمان‌های متقاضی بخواهند، قابلیت تحویل آب ژاول را داریم، می توانیم به صورت تانکری تحویل دهیم و یا در بشکه‌های 220 لیتری و یا حتی در ظروف 4 لیتری بسته بندی و تحویل دهیم، اما وسیله حمل آب ژاول نداریم و در این زمینه محدودیت‌هایی وجود دارد، از اینرو متقاضیان برای تحویل آب ژاول درخواستی خود، باید با وسایل نقلیه مورد نظرشان در محل پتروشیمی کارون در خوزستان حضور یابند.

مدیرعامل پتروشیمی کارون در پاسخ به اینکه "آیا برای ارائه درخواست آب ژاول، اولیت‌بندی و محدودیتی وجود دارد؟"، گفت: هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر نهاد و یا هر شخص حقیقی و حقوقی که درخواست خود را به پتروشیمی کارون ارائه کند، آب ژاول مورد نیازش را تأمین می کنیم.

وی افزود: بین پتروشیمی‌های منطقه هماهنگی بسیار خوبی در تأمین زنجیره تولید وجود دارد به طوری که در تأمین ماده اولیه تولید آب ژاول با همکاری 100 درصدی پتروشیمی اروند، هیچ مشکل و یا محدودیتی نداریم.

صدیق زاده با بیان اینکه " تا هر زمان ویروس کرونا در کشور شیوع داشته باشد، برای تولید آب ژاول حتی با ظرفیت بیشتر آمادگی داریم و اقدام می کنیم"، گفت: تا امروز، 2 تا 2.5 میلیون لیتر آب ژاول رقیق شده برای زندان‌های متقاضی در استان های تهران، فارس و خوزستان فرستاده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری‌های 7 استان کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خوزستان، گیلان، تهران، لرستان و خراسان متقاضی آب ژاول تولیدی پتروشیمی کارون شده‌اند که تمامی نیازهای آنها تأمین شده است.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پتروشیمی کارون تولید آب ژاول میلیون لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد