Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش‌زاده در خصوص حال و هوای این روزهای پرسپولیس که منجر به جدایی محمدحسن انصاری‌فرد شده است، اظهار داشت: واقعیت این است که فساد در بدنه فوتبال ما رخنه کرده است اما با همین مشکل هیچ چیزی بالاتر از صداقت نیست و اگر مسؤولان با مردم صادقانه رفتار کنند خیلی زود افراد ناپاک مشخص می‌شود.

اخبار ورزشی- وی افزود: چیزی که من در این روزها متوجه شدم این است که انصاری‌فرد در حال رایزنی و مذاکره با شرکت‌هایی بود که به پرسپولیس پول تزریق شود اما در این بین منافع بعضی از آقایان به خطر افتاده بود و خودمانی بگویم آنها راحت به زیر میز بازی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: مگر می‌شود برای تیمی که 10 امتیاز از رقبا پیش است به همین راحتی تصمیم‌گیری شود و کاری کنند که مدیرعامل قید ادامه کار را بزند؟ انصاری‌فرد هر بدی که داشت ولی حداقل فوتبالی بود و با زیر و بم فوتبال ما آشنایی داشت. مدیرعامل باشگاه را هیأت مدیره انتخاب می‌کند اما در مورد سایر ارکان باشگاه که هیأت مدیره نباید نظر بدهد. ببینید در پشت پرده چه اتفاقی افتاده که یک مدیرعامل فقط 6 ماه در باشگاهی مثل پرسپولیس کار کرد. اگر قرار است هیأت مدیره در کار سرمربی، سرپرست، مدیرعامل و ... دخالت کند پس چرا آنها مدیرعامل انتخاب می‌کنند؟ خودشان مسؤول کارها شوند و کار باشگاه را پیش ببرند.

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: در دوره مدیریت قبلی یک بازیکن به تیم آوردند با نام جونیور و شماره 7 علی پروین را به او دادند و قداست پیراهن پروین را زیر سؤال بردند. این مردم فقط یک دلخوشی دارند و آن هم فوتبال است ولی نباید کاری کنند که این دلخوشی از طرفداران فوتبال گرفته شود. جالب است دولت هر روز می‌گوید مردم از خانه به خاطر ویروس بیرون نیایند اما کاری می‌کنند که طرفداران پرسپولیس مقابل باشگاه و وزارتخانه جمع شوند.

وی ضمن انتقاد از رفتار رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: من یک سؤال دارم چرا رسول‌پناه که یک دندانپزشک است در کار یک مدیر فوتبالی دخالت می‌کند؟ منِ بهزاد داداش‌زاده تخصصم فوتبال است، آیا اگر در کار یک دندانپزشک دخالت کنم رسول‌پناه ناراحت نمی‌شود؟ وزیر او را آورده که کمک‌حال پرسپولیس باشد و بتواند برای باشگاه پول بیاورد. به خدا قسم تا قبل از این یکی دو روز اخیر من هیچ اسمی از رسول‌پناه نشنیده بودم ولی در این دو روز تمام رسانه‌های دنیا اسم وی را منتشر کردند و او معروف شد. شما کجا را سراغ دارید که یک نفر که غیرفوتبالی است از طریق فوتبال این همه شهرت پیدا کند. آقایان می‌گویند انصاری‌فرد چرا سکوت کرده است، او سکوت کرده چون فوتبالی است و می‌داند طرفدار حرمت دارد.

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: جالب است طرفداران دو تیم را به جان هم انداخته‌اند و هر روز این به آن می‌پرد و آن دسته از دیگری انتقاد می‌کند. خیلی راحت بگویند استقلال و پرسپولیس را نمی‌خواهیم و خیال مردم را راحت کنند. این کرونایی که به جان فوتبال افتاده از ویروس اصلی خطرناک‌تر است. اگر قرار بود رسول‌پناه خودش سرپرست شود چرا از ابتدا مردم را بازی داد؟ 

داداش‌زاده تصریح کرد: الان صدا و سیما موظف است مثل برنامه‌ای که چند شب پیش برای فدراسیون فوتبال تهیه کرد یک برنامه را هم به پرسپولیس اختصاص داده است. مردم باید بدانند چه کسی دروغ می‌گوید. مثلاً در آن برنامه سعید آذری دست نصیرزاده را رو کرد و به او گفت شما خودتان اساسنامه را نوشتید، حالا پرسپولیس هم نیاز دارد که طرفدارانش بدانند چه اتفاقی در آن افتاده است. به شما قول می‌دهم اگر رسول‌پناه راست گفته باشد خودم از او حمایت خواهم کرد. اصلاً شاید انصاری‌فرد خیانت کرده باشد ولی طرفدار پرسپولیس باید این موضوعات را بداند. 

وی افزود: من تا پیش از این اسمی از رسول‌پناه نشنیده بودم ولی انصاری‌فرد، پیروانی و حسین قدوسی را در پرسپولیس می‌شناسم، شنیده‌ام به مدیر رسانه‌ای باشگاه 7 ماه پول نداده‌اند، کدام رسانه‌ای 7 ماه بدون پول در مطبوعات کار می‌کند؟ متأسفانه پرسپولیس و استقلال سکوی پرتاب آقایان است و وزارت باید روی این مسائل دقت کند. 

هافبک اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر رسول‌پناه می‌خواهد صادقانه با مردم صحبت کند باید صداقتش را ثابت کند. او اگر پول بیاورد و بدهی‌ها را بدهد همه از او حمایت می‌کنند و اگر این کار را نکند طرفداران پرسپولیس دیگر اجازه نمی‌دهند او در ایران بماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد فوتبال داداش زاده باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال بهزاد داداش زاده انصاری فرد داداش زاده رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت که در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۳.۸۱ درصدی سهامداران برگزار شد، اعضای کنونی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، با انتخاب مجدد در سمت خود ابقا شدند.

محمدجعفر زیوری‌کامران که به نمایندگی از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ریاست این مجمع را بر عهده داشت، با اشاره به الزامی‌بودن اجرای ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت درخصوص انتخاب اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها اظهار داشت: «اعضای قبلی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت که شامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت ساختمانی بانک ملت، شرکت چاپ بانک ملت، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت و شرکت بهساز مشارکت‌های ملت هستند، برای این دوره نیز کاندیدای عضویت در هیات‌مدیره به‌پرداخت شده‌اند.»

وی افزود: «طبق تبصره ماده ۲۳ اساسنامه شرکت به‌پرداخت ملت، اخذ رای‌ برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و بازرس الزاما کتبی بوده و بر اساس ترکیب فعلی سهامداری، سهامدار ۸۸ درصدی تعیین‌کننده پنج عضو هیات‌مدیره است.»

زیوری‌کامران خاطرنشان کرد: «از آن‌جا که درحال‌حاضر سهامدار دومی که طبق اساسنامه با ۱۶ درصد سهام دارای حق رای برای افزودن عضو دیگری به هیات‌مدیره باشد، وجود ندارد و رای سهامدار عمده ۸۸ درصدی بر عضویت همین پنج نفر است، اعضای هیات‌مدیره فعلی ابقا می‌شوند.»

گفتنی است؛ مجید برومند به‌نمایندگی از شرکت بهساز مشارکت‌های ملت و مهدی ضیغمی‌باران به نمایندگی از شرکت چاپ بانک ملت به‌ترتیب به‌عنوان ناظران اول و دوم در این مجمع عمومی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم