Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت تبریز گفت: زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پالایش نفت تبریز به تاخیر افتاد.

 نادر رحیمی بخشمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: نظر به توصیه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و ستاد مبارزه استانی با شیوع بیماری کرونا ویروس ، برگزاری آزمون در تاریخ 22 اسفند و در محل دانشگاه صنعتی سهند، لغو و تاریخ اجرا حدوداً یک ماه بعد، از طریق سایت شرکت پالایش نفت تبریز اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سامانه «فارس من»  مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پیگیری لغو آزمون استخدامی پالایشگاه تبریز در شرایط کرونا خواستار پیگیری این موضوع شده بودند. 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز وزارت بهداشت آموزش پزشکی نفت کرونا ویروس دانشگاه صنعتی سهند ستاد مبارزه فارس من خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی 22 اسفند لغو استخدام شرکت پالایش نفت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده گفت:  در نوبت اول کنکور سراسری که روز‌های ششم و هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود ، هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای شرکت می‌کنند که ۷۰ درصد آن‌ها خانم هستند.
معاونت علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری کنکور سراسری در واحد آباده همچنین بیان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری