Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، خشایار رئیسی کاج گفت: از دیگر موارد می‌توان به پایش خوردگی خطوط و تجهیزات‌، بازرسی از عایق کاری و رنگ‌آمیزی صنعتی‌، بازرسی از جوشکاری‌های انجام شده‌، بازرسی از کلیه جرثقیل‌ها و  بالابرها، بازرسی کالا و قطعات خریداری شده خارج و داخل مجتمع و...  اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر خدمات فنی در ادامه به اهم موارد انجام شده توسط اداره بازرسی در سال اشاره کرد و گفت: مشارکت در پروژه‌های مرتبط با اداره خودکفایی از جمله این موارد است که شامل بازدید از شرکت‌های شناسایی شده توسط اداره خودکفایی و بررسی امکانات فنی و کارگاهی از قبیل تجهیزات ساخت و تعمیر و همچنین بررسی صلاحیت نفرات کنترل کیفی از لحاظ فنی و استانداردی است.

مهندس رئیسی کاج اضافه کرد: بازرسی از مراحل مختلف پروژه ساخت تجهیزات و قطعات و بررسی پیشنهادات فنی و ITP ارسالی توسط شرکت‌های پیمانکار مورد نظر اداره خودکفایی از قبیل بازرسی از روند ساخت گیربکس اکسترودر واحد LLD از مرحله سختی سنجی نمونه آسیب دیده تا بازرسی متریال در کشور ترکیه و همچنین روند مونتاژ در شرکت مهندسی دومان واقع در تبریز و همچنین بازرسی کامل از مراحل ساخت تیپ فلر مجتمع می باشد.

وی در ادامه به اهم فعالیت‌های اداره در ارتباط با سایر واحد اشاره کرد

 

 مشارکت در پروژه‌های مرتبط با واحدهای مهندسی عمومی و تعمیرات

بررسی پیشنهادات  فنی خرید کالا و پاسخ‌دهی به سوالات فنی شرکت‌های تأمین کننده. بازرسی بخشی از کالاهای ورودی به مجتمع به‌خصوص متریال پروژه‌های در دست اجرای اداره مهندسی عمومی. بازرسی و تست پایپینگ و تجهیزات نصب شده در داخل و خارج مجتمع مربوط به TSR ها. بازرسی از روند ساخت تجهیزات برون سپاری شده‌ مجتمع از جمله مبدل‌های E-2711/E-2712

نظارت بر پروژه‌های ساخت تجهیزات در داخل کشور

نظارت و بازرسی ساخت تعداد زیادی از مبدل‌های حرارتی مجتمع در داخل کشور از قبیل: بازرسی از روند ساخت و ریتیوب مبدل‌های در حال ساخت توسط شرکت مپنا شامل:   بازرسی از روند ساخت مبدل‌های E-2511/E-2512/E-2513/E-4013  توسط شرکت ماشین سازی اراک بازرسی از روند ساخت مبدل‌هایE-3021/E-3041/E-2711/E-2712/E-2411 توسط شرکت فاتح صنعت کیمیا

نظارت بر پروژه‌های  اداره بازرسی فنی

تعویض و نصب سیکلون‌های کوره‌های واحد الفین. ( با توجه به خاص بودن متریال سیکلون، پس از تهیه متریال خام‌، ساخت و نصب سیکلون‌ها در دستورکار قرار گرفت که تعویض سیکلون  کوره‌های 1و3و4 انجام گردید و در توقف‌های بعدی مابقی کوره‌ها نیز انجام خواهد شد.) پروژه عیب‌یابی، رفع عیب و راه‌اندازی سیستم حفاظت کاتدی مجتمع پروژه ضخامت‌سنجی و کنترل خوردگی زیر عایق کلیه خطوط فرآیندی مهم در واحدهای مجتمع رفع مشکل  نویزﻣﺪ مشترک در سنسورهای اندازه‌گیری دمای مربوط به  راکتور و خروجی کمپرسورHyper  مربوط به واحد LDPE . اصلاح سیستم air cleaning مربوط به دستگاه‌های بسته‌بندی واحد LDPE و کاهش نفوذ Fine به کیسه‌های محصول اصلاح switch point مربوط به  لول سوییچ  LE-80504  نوع vibration level switch  واحد LLD. طراحی و ساخت ساپورت جهت جلوگیری از شکست سنسور و نیز کالیبراسیون لول سنج LT-100004مربوط به D-1050  واحد LDPE. طراحی  و اجرای سیستم Clean earth واحد LDPE. طراحی و اصلاح ساختار PLUG مربوط به FV-1X103 و FV-1X104 کوره‌های یک الی پنچ واحد الفین. تعریف PM جهت ولو‌های HIGH PRESSURE  و KICK VALVE واحد LDPE. طراحی و ساخت Chamber  جهت  Level gauge مربوط به  Steam drum  های واحد الفین. طراحی سیستم تخلیه اتوماتیک Fine ازHopper  مربوط به سیستم Dedusting ماشین بسته‌بندیBM-5501 B  با استفاده از یک دستگاهXVبا سایز 6  اینچ .

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پتروشیمی ترکیه روابط عمومی صنعت فنی توسط شرکت واحد LDPE کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید

 رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: سال گذشته راه ۱۰۸ روستای استان به طول ۱۳۴ کیلومتر احداث شد که از لحاظ میزان احداث در جایگاه پنجم کشوری قرار گرفته‌ایم.

حسن شهبازی از بهره مندی ۴ هزار و ۵۲۲ خانوار از این راه های احداث شده خبر داد و افزود: با این اقدام شاخص برخورداری روستا‌های استان از راه آسفالته در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، پنج درصد افزایش یافته و به ۷۵ درصد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری احداث راه روستایی در سال گذشته ۸۰ کیلومتر بود که توانسته‌ایم بیشترین از این میزان را تحقق ببخشیم.

هزینه کرد ۸۷۱ میلیارد تومانی برای ساخت راه‌های روستایی در کردستان

 رئیس اداره ساخت و توسعه راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اذعان کرد: برای سال‌جاری نیز احداث ۱۹۷ کیلومتر را روستایی در استان هدف‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۸۷۱ میلیارد تومان برای احداث راه‌های روستایی در استان هزینه شد، اضافه کرد: در حوزه راه روستایی با وجود اقدامات مثبتی که با حمایت‌های استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در حال انجام است، اما برای نزدیک شدن به میانگین کشوری نیازمند اعتبارات جهشی هستیم.

شهبازی با اعلام اینکه در سال جدید علاوه بر برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار برای پروژه‌های جدید، اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: تامین بودجه پروژه‌های راه روستایی از منابع استانی و فقط تامین قیر برعهده سازمان راهداری است. 

 استان کردستان ۶ هزار و ۱۸۳ کیلومتر راه روستایی دارد که تاکنون ۳ هزار و ۴۵۷ کیلومتر آن آسفالت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است