Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@15:54:26 GMT

برای عبور از کرونا باید صبر و همکاری داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۲۶۴۴۱

برای عبور از کرونا باید صبر و همکاری داشته باشیم

منتخب لار در مجلس یازدهم گفت: برای اینکه بتوانیم هرچه زودتر از این بیماری عبور کنیم و آن را شکست بدهیم باید صبر و همکاری داشته باشیم و بدون شک شکست کرونا یک عید بزرگ برای مردم ایران خواهد بود.

حسین حسین‌زاده منتخب مردم لار، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور و تقدیر و تشکر از کادر درمانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و در جریان دفاع از حرم، پزشکان و پرستاران یاری‌رسانان رزمندگان و مجاهدان خط مقدم نبرد بودند، اما امروز سفیدپوشان و کادر پزشکی و پرستاری کشورمان خود در خط مقدم نبرد قرار دارند و در حال جهاد فی سبیل الله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مردم عزیز ایران درخواست دارم که به توصیه‌های مسئولان پزشکی و ستاد مقابله با ویروس کرونا به طور جدی توجه و عمل کنند. رعایت دستورات بهداشتی هم یک عمل بهداشتی، هم انجام فریضه الهی و حسنه و هم پدیدآورنده یک نظم و هماهنگی اجتماعی خواهد بود.

حسین زاده تصریح کرد: ورود ویروس کرونا به کشورمان و شیوع آن با آستانه تحویل سال نوی شمسی و نوروز مردم ایران همراه شده است و این تلخی و درد را دو چندان کرده است. برای اینکه بتوانیم هرچه زودتر از این بیماری عبور کنیم و آن را شکست بدهیم باید صبر و همکاری داشته باشیم و بدون شک شکست کرونا یک عید بزرگ برای مردم ایران خواهد بود.

منتخب مردم لار، خنج، گراش و اوز در مجلس یازدهم گفت: ما منتخبان شما در مجلس یازدهم قول خواهیم داد که با کار و تلاش فراوان و پیگیرانه، نواقص و خسارت‌های به وجود آمده در مدت اخیر را رفع کنیم و کشور را در مسیر آبادانی و بهبود وضعیت اقتصادی قرار بدهیم تا شیرینی شکست کرونا دوچندان شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس بیماری پرستاران ایران کرونا منتخب لار مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

در این بازی نیکلاس فولکروگ بعد از ارسال بلند نیکو از توپ را در نزدیکی محوطه جریمه کنترل کرد و با وجود اینکه لوکاس هرناندز را در کنار خود می‌دید، با یک ضربه دقیق گریگور کوبل را مغلوب خود کرد.

مارکینیوش اعلام کرد که پی‌اس‌جی تمام هفته‌ را روی این ارسال‌ها تمرین کرده بود اما علیرغم هشدار کادرفنی، آن‌ها باز از همین تاکتیک ضربه خوردند.

مارکینیوش پس از شکست در بازی رفت گفت: "هر تیم می‌خواهند از این مرحله صعود کنند و جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان را کسب کنند. هر دو تیم دوست دارند توپ را در اختیار داشته باشند، پرس کنند و می‌خواهند در خط میانی کنترل بازی را داشته باشند. چالش فیزیکی سختی داشتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم، موقعیت‌هایی که به هیچ وجه نباید آن را از دست می‌دادیم."

امکان صعود به فینال؟

اگر بخواهیم به فینال برویم باید از فرصت‌ها در بازی برگشت نهایت استفاده را ببریم. این‌ها چیزهایی است که ما روی آنها کار می‌کنیم. به ثمر رسیدن گل حریف روی خطای دفاعی بود. مواقعی وجود دارد که تیم کمی نامتعادل است، اما باید مراقب باشیم. این را به بازیکنان گفتم.

احساس تیم پس از شکست؟

ما برای برد به اینجا آمدیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. قبلاً این را نشان دادیم که می‌توانیم به خصوص در خانه با قدرت هوادارانمان، چه کارهایی انجام دهیم. می‌دانیم که باید خیلی بهتر از این بازی باشیم. فقط باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در دفاع قاطع‌تر باشیم.

اشتباه تیم روی گل دورتموند؟

گلی را دریافت کردیم که نباید رقم می‌خورد. ما در تمام هفته روی پاس‌های بلند کار کرده بودیم و نقشه دورتموند را می‌دانستیم. این جزئیات است که تفاوت را ایجاد می‌کند. امیدوارم که هفته آینده بهتر کار کنیم تا به فینال برسیم.

دیگر خبرها

  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست