Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی 5 کارگاه تولید ماسک بهداشتی توسط مددجویان تحت حمایت این نهاد با تولید روزانه 10 هزار ماسک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از کارگاههای تولید ماسک که مربوط به یکی از مددجویان کارآفرین این نهاد است اظهار داشت: از آنجایی که این روزها در مبارزه با ویروس کرونا، کمبود ماسک در استان عزیزمان از مشکلات اصلی مردم بشمار میرود این نهاد با همکاری کارآفرینان مددجو و جویای کار اقدام به راه اندازی چند کارگاه تولید ماسک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۵ کارگاه تولید ماسک بهداشتی در شهرهای سعدآباد،آبپخش، خورموج، عسلویه و جم راه اندازی شده است که هرکدام روزانه اقدام به تولید ۲۰۰۰ ماسک می کنند.

لطفی خاطر نشان کرد: همه این محصولات تولیدی با هماهنگی صورت گرفته در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده می شوند.

مدیر کل کمیته امداداستان بوشهر یاد آور شد: این طرح برای دیگر شهرستانهای استان نیز در دستور کار قرار گرفته است و انشاالله با آمادگی مجریان اشتغال، این نوع کارگاهها ی تولید ماسک راه اندازی خواهد شد.

لطفی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی و ادارات صنعت، معدن و تجارت استان بر فرایند فعالیت تولید این کارگاهها نظارت دارند گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک بهداشتی در این پنج کارگاه تولید و و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال برای مددجویان کارآفرین و جویای کار یکی از برنامه های اصلی کمیته امداد برای خوداتکایی این قشر است و راه اندازی این کارگاه نیز در همین راستا بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیر کل کمیته امداد کارگاه تولید ماسک ماسک بهداشتی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)