Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس حوزه ریاست ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار محمود پلارک، معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام تسلیت سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن، رییس حوزه ریاست ستادکل نیروهای مسلح آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

بیت معظم مرحوم سرهنگ پاسدار محمود پلارک

با سلام و تحیات؛
خبر درگذشت افسر سرافراز و فداکار سپاه اسلام ، مرحوم سرهنگ پاسدار محمود پلارک "معاون آماد و پشتیبانی قرارگاه قدس نزسا" موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درود خدای کریم بر آن جانباز گرانقدر که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری و با مجاهدت‌های خالصانه و عاشورایی در سنگرهای گوناگون دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی؛ تجلیگاه مجاهد فی سبیل الله و انسان انقلابی و جهادی قرار گرفت و خدمات و نقش آفرینی های ارزنده و الهام بخش خود را برای نسل های امروز و فردای نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ودیعت نهاد.
فقدان آن پاسدار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به خانواده معظم و یکایک بازماندگان و وابستگان— به ویژه برادر گرانقدر حاج حسن پلارک— و نیز همرزمان عزیز وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می کنم.
سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن
رییس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار فروتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ