Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه باید از خانه ماندن شهروندان در راستای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا به عنوان فرصت استفاده کرد، گفت : در راستای استفاده مطلوب از زمانی که همشهریان در خانه مانده‌اند و با توجه به اینکه در حال حاضر فضای مجازی بهترین راه و مسیر ارتباطی با مردمی است، پویش‌های شهروندی "کرمانشاه کتاب می‌خواند"، "کرمانشاه قصه می‌گوید" و "کرمانشاه آواز می‌خواند" با همکاری حوزه هنری و اداره کل امور کتابخانه‌ها و تعدادی از مجموعه‌های دیگر فرهنگی در شهر راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از برگزاری پویش شهروندی "کرمانشاه کتاب می‌خواند" با هدف تبدیل هر خانه به یک پایگاه فرهنگی خبر داد.

عبدالمالکی گفت: این پویش شهروندی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب شهروندان به در خانه ماندن در راستای پیشگیری از ابتلاء به کرونا ویروس برگزار می‌شود.

او گفت: پویش شهروندی "کرمانشاه کتاب می‌خواند" ویژه تمامی رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان است و زمان شرکت در جشنواره از ۲۰ اسفند تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ است.

این مسئول گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی ضمن مطالعه و معرفی گزیده‌ای از موضوع کتاب، دوستان خود را به این پویش دعوت خواهند کرد.

او افزود: شرکت کنندگان می‌توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه‌ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، کتاب مورد علاقه خود را #کرمانشاه_کتاب_می‌خواند در صفحه خود بارگذاری کنند و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: این پویش با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، اداره کل امور کتابخانه‌ها و حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار می‌شود و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

عبدالمالکی با معرفی پویش شهروندی «کرمانشاه قصه می‌گوید» افزود: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی می‌توانند با ارسال ویدئویی حداکثر ۵۹ ثانیه‌ای که در حالت افقی تصویربرداری شده، اقدام به قصه گویی کرده و با # کرمانشاه قصه می‌گوید در صفحه خود بارگذاری کرده و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

او گفت: قصه‌ها می‌تواند اثر خود شرکت کننده یا دیگران باشد و به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

این مسئول گفت: این پویش نیز با همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در خصوص سومین پویش فرهنگی گفت: در این پویش، شهروندان کرمانشاهی علاقمند به آواز می‌توانند با ارسال ویدئویی از اجرای خود در حداکثر ۵۹ ثانیه که در حالت افقی تصویربرداری شده را با #کرمانشاه آواز می‌خواند در صفحه خود بارگذاری کرده و یا برای ادمین پیج گهواره تمدن تمدن به آدرس: ghwrhtmdn در اینستاگرام ارسال کنند.

او با بیان اینکه به ۴۰ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ لغایت ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ارسال کنند.

عبدالمالکی گفت: در برگزاری این پویش نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، حوزه هنری، انجمن موسیقی کرمانشاه، مؤسسه موسیقی آرشام و ارکستر فیلارمونیک کودک و نوجوان کرمانشاه همکاری دارند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر پویش مردمی پویش کتابخوانی قصه گویی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه سازمان فرهنگی پویش شهروندی ارسال کنند حوزه هنری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۲۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد

از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ سرویس ارسال فوری فروشگاه اینترنتی تکنولایف در شهر تبریز راه‌اندازی شد. هموطنان عزیز تبریزی اکنون می‌توانند سفارش‌های خود از تکنولایف را در سریع‌ترین زمان، در کمتر از ۲۴ ساعت، در هر نقطه‌ای از شهر تبریز دریافت کنند. تکنولایف به‌عنوان بزرگ‌ترین مرجع فروش کالای دیجیتال در ایران شناخته می‌شود و تاکنون توانسته با مارکت پلیس خدمات بی‌نظیری را به مشتریان و فروشندگانش ارائه دهد. از جمله خدمات قابل‌توجه تکنولایف می‌توانیم به ارسال کالا در سریع‌ترین زمان با بهترین قیمت تعیین‌شده در بازار کالای دیجیتال اشاره کنیم. اکنون سرویس ارسال سریع تکنولایف در شهر تبریز نیز راه‌اندازی شده است. این سرویس تا قبل از تاریخ ذکرشده محدود به شهر تهران و کرج بود و حالا به یکی از اقدامات مهم تکنولایف جهت گسترش در سایر شهرهای ایران تبدیل شده است.

به دلیل حجم بالای سفارش‌ها از سمت هم‌وطنان تبریزی، تکنولایف سرویس ارسال فوری در تبریز را به‌منظور تجربه خرید هرچه‌ بهتر شما عزیزان فراهم کرده است.

شما می‌توانید حین ثبت سفارش بازه زمانی تحویل سفارش را انتخاب کنید تا کالا مطابق با زمان انتخابی توسط پیک ویژه تکنولایف به شما تحویل شود. درصورت ثبت سفارش تا قبل از ساعت 15:00، سفارش شما از ساعت 14 تا 20، روز بعد به شما تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است این امکان در گام اول در دسته بندی کالاهای لوازم خانگی سایز بزرگ فعال نیست و تکنولایف در صدد است تا هرچه سریعتر امکان ارسال فوری کالاهای لوازم خانگی سنگین را فراهم کند.

امیدواریم بتوانیم در روزهای آتی این خدمت مهم را به تمام نقاط ایران عزیز ارائه کنیم.

کد خبر 848410

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی