Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:27:02 GMT

محدودیت واردات شکر لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۰۴۷۸

محدودیت واردات شکر لغو شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: واردکنندگان شکر بدون نیاز به مجوز شرکت بازرگانی دولتی ایران، می‌توانند محموله‌های خود را ترخیص کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «یزدان سیف»، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در نامه‌ای به رئیس کل گمرک اعلام کرد: وارد کنندگان شکر بدون نیاز به مجوز شرکت بازرگانی دولتی ایران می‌توانند محموله‌های خود را ترخیص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: با توجه به تغییر اولویت تخصیص ارز شکر وارداتی از اولویت اول به سایر اولویت‌ها و تأمین ارز وارداتی شکر از محل ارز نیمایی، مصوبه کارگروه تنظیم بازار در ترخیص محموله‌های شکر وارداتی با تأیید شرکت متبوع مختص شکر‌های وارداتی از محل ارز ۴۲۰۰۰ ریالی بوده است و ترخیص محموله‌های شکر وارداتی که با ارز نیمایی وارد شده‌اند، بدون تائید شرکت متبوع، بلامانع است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قند و شکر شکر واردات شرکت بازرگانی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • ایجاد فضایی برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خوارزم ازبکستان
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک