Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:46:28 GMT

نظارت بر نحوۀ توزیع اقلام بهداشتی افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۱۸۹۹

نظارت بر نحوۀ توزیع اقلام بهداشتی افزایش یافته است

بازرس کل استان قزوین گفت: نظارت ما بر دستگاه‌های خدمات‌رسان و سازمان صمت افزایش یافته تا زمینۀ توزیع مناسب اقلام بهداشتی بهتر از گذشته فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ویروس کرونا این روزها مهمان ناخواندۀ مردم قزوین همچون سایر استان‌های کشور است و مسؤولان برای مقابله با این ویروس و شیوع آن در بین مردم، فعالیت‌های مختلفی از جمله راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان صحرایی در مجاور شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر شده است تا پاسخگوی نیاز مبتلایان به کووید 19 باشد.

بیمارستان سیار یا همان بیمارستان صحرایی تنها برای معاینه و بستری کوتاه مدت بیماران در نظر گرفته شده و مجهز به ۴۰ تخت درمان، اتاق عمل و ۱۲۰ تخت برای دوران نقاهت بیماران کرونایی است.

به همین منظور، عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان به همراه پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و علی فخارسلیمانی سرپرست اورژانس قزوین ظهر امروز بازدیدی را از این بیمارستان انجام داد.

عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین در این بازدید گفت: خوشبختانه با درایت و همکاری مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بحران این بیمارستان به صورت موقتی برپا شده و قادر است تا در صورت افزایش بیماران و نیاز به تخت‌های جدید، پذیرای بیماران باشد.

وی افزود: این بیمارستان دارای ظرفیت‌های خوبی است و بخش قرنطینۀ آن هم ظرفیت خوبی دارد که می‌تواند در شرایط اضطراری مورد استفاده قرار گیرد.

بازرس کل استان قزوین یادآور شد: در حوزۀ نظارت بر نحوۀ توزیع اقلام بهداشتی هم در استان، نظارت ما بر دستگاه‌های خدمات رسان و سازمان صمت افزایش یافته است تا زمینۀ توزیع مناسب اقلام بهداشتی بهتر از گذشته فراهم شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این بازدید به ظرفیت و بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی اشاره کرد.

به گفتۀ وی، این بیمارستان تنها برای معاینه و بستری کوتاه مدت بیماران در نظر گرفته شده و می تواند در مواقع بحران نیز پاسخگوی بیماران باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی قزوین کرونا آقاعلیخانی رییس کل بازرسی بیمارستان صحرایی بازرس کل استان اقلام بهداشتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟