Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات زیادی در هفته‌ای که گذشت در دنیای ورزش رخ داد که به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: بوکس

رقابت‌های انتخابی المپیک در رشته بوکس روز گذشته به میزبانی اردن در حالی به پایان رسید که از هشت وزن اعزامی به این مسابقات دو نماینده کشورمان موفق شدند جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۷ کیلوگرم دانیال شه‌بخش مقابل سینگ یو از هنگ‌کنگ قرار گرفت، در سه راند متوالی به برتری رسید و سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کرد. سیدشاهین موسوی آخرین نماینده ایران مرحله شانس مجدد، رودرروی بیامبا اوتگونباتار از مغولستان قرار گرفت و با شایستگی به پیروزی رسید. موسوی در این دیدار راند یک را واگذار کرد اما در نهایت قدرتمندانه پیروز شد و با این پیروزی سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ را کسب کرد.

بازنده هفته: خوزه مورینیو

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم تاتنهام انگلیس و لایپزیگ آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده آلمان به پایان رسید. آقای خاص درحالی این بازی را واگذار کرد که طرف مقابلش ناگلزمن، مربی 32 ساله بود که بسیاری معتقدند این مربی آینده روشنی در پیش دارد.

شخصیت هفته: افشین داوری

مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی ۱۹ اسفند ماه ۱۳۹۸ در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان، افشین داوری با ۲۰ رای به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. در این مجمع چند نفر از روسای هیات‌های استانی از جمله قم، به دلیل شیوع‌ ویروس‌ کرونا حضور نداشتند.

نقد هفته: مجید کیهانی

انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی در هفته جاری درحالی پس از مدت‌ها برگزار شد که با حواشی متعددی همراه بود. مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی از همان اول با تاخیر زمانی و غیبت تعدادی از اعضا برگزار شد. در ادامه نیز مجید کیهانی، رئیس سابق این فدراسیون که در این دوره نیز کاندیدا انتخابات بود به رفتار غیر حرفه‌ای خود و پس از درگیری لفظی با چند تن از کاندیدا‌ها و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش مجمع را ترک کرد.

مسابقه هفته: دربی منچستر

در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری شیاطین سرخ همراه شد. شاگردان سولسشر موفق شدند در ورزشگاه اولترافورد با دو گل مقابل سیتیزن‌ها به برتری برسند. منچستریونایتد در بازی رفت هم موفق شد که این تیم را شکست دهد.

پیشنهاد هفته: بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا

حساس‌ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا در این هفته پیگیری می‌شود که طبق برنامه روز سه‌شنبه منچسترسیتی- رئال‌مادرید و یوونتوس- لیون به مصاف هم می‌روند و روز چهارشنبه نیز دیدار بایرن‌ مونیخ-چلسی و بارسلونا- ناپولی می‌تواند جذاب باشد. در بازی‌های رفت این مرحله شاگردان پپ موفق شدند در مادرید شکست تلخی را به زیدان و شاگردانش تحمیل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد منچسترسیتی تیم ملی بوکس خوزه مورینیو فدراسیون دوومیدانی موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ