Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:12:14 GMT

کشف 50 تن گندم احتکار شده در انباری در اراک

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۴۱۰۷

کشف 50 تن گندم احتکار شده در انباری در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف 50 تن گندم احتکار شده در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان اراک خبر داد.

 سید نورالدین حسینی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک  گفت: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از احتکاری گندم در انباری واقع در یکی از روستاهای شهرستان اراک مطلع شدند و بررسی موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با شناسایی این انبار و با هماهنگی مرجع قضائی و به همراه کارشناسان اداره کل صنعت،‌ معدن و تجارت استان از این انباری بازدید و مقدار 50 تن گندم در انباری فاقد شرایط بهداشتی کشف شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: در بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت این انبار در سامانه انبارها ثبت نشده بود که در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم آگاهی اراک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران پلیس در پاسگاه انتظامی دستجاء پس از بررسی های میدانی ۳ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی هماهنگ متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۸ رأس احشام مسروقه به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد تصریح کرد: از این باند سرقت یک قبضه سلاح گرم غیر مجاز نیز کشف و در این خصوص سارقان با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6092316

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد