Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@07:47:13 GMT

اشتری: کشفیات اقلام بهداشتی باید میان مردم توزیع شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۴۲۵

اشتری: کشفیات اقلام بهداشتی باید میان مردم توزیع شود

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در ستاد ناجا با قدردانی از تلاشگران و ایثارگران عرصه سلامت، اظهارداشت: جانفشانی جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی را در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا قدر می‌دانیم و ان شاءالله با توکل بر خداوند متعال، همیت و همت همگانی در رعایت اصول و نکات بهداشتی، کرونا را شکست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سبزپوشان ناجا به عنوان "مدافعان امنیت" در کنار "مدافعان سلامت" هستند، خاطر نشان کرد: از تمامی همکاران سختکوش و عزیزم که در این موقعیت در انجام ماموریت‌ها، شجاعانه و دلسوزانه حضور دارند نیز قدردانی و تشکر می‌کنم.

اشتری با بیان اینکه نسبت به سلامت نیروهای پلیس حساس هستیم، بیان کرد: تک تک نیروها و کارکنان ناجا را همچون فرزندان خود می‌دانم و قطعا از همه ظرفیت‌های بهداشتی و ایمنی سلامت برای صیانت از سلامت آنها و خانواده‌هایشان بهره می‌گیریم.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی، ادامه داد: ماهیت ماموریت‌های پلیس به گونه‌ای است که در هیچ شرایطی نمی‌توانیم نسبت به تامین نظم و امنیت بی‌تفاوت باشیم یا وظایف قانونی‌مان را دنبال و اجرایی نکنیم؛ در واقع باید بگویم نمی‌توانیم روند خدمات‌دهی به مردم را تعطیل کنیم، اما لازم است در چنین شرایطی نیز با تامین و تجهیز زیرساخت‌ها، ارائه خدمات غیرحضوری را تسهیل و تسریع کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس شجاعانه، ایثارگرانه و جانانه در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: در راستای مهار و کنترل شیوع این ویروس در جامعه، همه ظرفیت‌هایمان را به میدان می‌آوریم و در پیاده‌سازی این رویکرد، توجه به سلامت کارکنان و صیانت از آن را به عنوان یک اولویت جدی دنبال می‌کنیم.

اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات مقابله‌ای نیروی انتظامی در حوزه احتکار، خاطرنشان کرد: با محوریت پلیس امنیت اقتصادی اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است؛ به گونه‌ای که در تهران و سایر استان‌ها ضمن شناسایی انبارهای احتکار، محتکرین شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه علی رغم کشف مواد ضدعفونی و بهداشتی توسط نیروی انتظامی از انبارهای احتکار، به نظر می رسد که چرخه توزیع این مواد باید اصلاح شود، مطرح کرد: سازوکاری باید پیش بینی شودکه این کشفیات مورد نیاز، طی فرایندی صحیح در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تشدید رصد تحرکات شایعه پردازان در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: برخی افراد با شایعه پردازی و دروغ سازی، روحیه مردم را نشانه و هدف گرفتند؛ این در حالی است که اطمینان می دهم نیروی انتظامی هرگز به فرصت طلبان اجازه موج سواری و جولان نمی دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!