Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:29:20 GMT

طعنه نیمار و امباپه به شادی گل هالند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۴۱۴

طعنه نیمار و امباپه به شادی گل هالند +عکس

ستارگان تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از صعود تیم‌شان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، به مهاجم نروژی دورتموند طعنه زدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گلزنی‌های نیمار و خوان برنات، با نتیجه 2 بر صفر از سد بوروسیا دورتموند گذشت و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 بر 2 به دور بعد رقابت‌ها صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

شادی گل کار دست دروازه‌بان اروگوئه‌ای داد

در جریان بازی و پس از سوت پایان این دیدار اما اتفاقی افتاد که نظرها را به خو جلب کرد. نیمار پس از اینکه در دقیقه 28 گل اول پاریسی‌ها را در ورزشگاه خالی از تماشاگر پارک‌دوپرنس به ثمر رساند، شادی گل خاص ارلینگ هالند، ستاره نروژی بوروسیا دورتموند که در بازی رفت هر دو گل نماینده دورتموند را به ثمر رسانده بود، تقلید کرد و به نوعی به او طعنه زد.

این اما پایان کار نبود و بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن از جمله کیلیان امباپه در پایان بازی در بخشی از جشن صعود خود، شادی گل هالند را تقلید و به او کنایه زدند. این اتفاق در رختکن پاریسی‌ها هم رخ داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام نیمار فوتبال پاریسن ژرمن لیگ قهرمانان اروپا بروسیا دورتموند شادی بعد از گل ارلینگ هالند امباپه شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال دورتموند و پاری‌سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در دور گروهی نیز هم‌گروه بودند و بازی رفت با نتیجه دو بر صفر به سود تیم پاریسی و بازی برگشت نیز با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

tags # لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت بازی دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور