Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای اسلامی شورای شهر اصفهان قبل از ظهر امروز( پنجشنبه) در جلسهمشترکی با حضور عباس رضایی استاندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان و معاونین وی آخرین وضعیت مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان و شهر اصفهان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.  
مهدی محبی رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان، با اعلام این خبر افزود: در این جلسه مباحث زیادی مطرح و اعضای شورای شهر با بیان دغدغه‌ها و نگرانی‌های شهروندان در خصوص شیوع ویروس کرونا در شهر اصفهان، ضمن ارائه پیشنهاداتی از دکتر عباس رضایی استاندار و رئیس ستاد استانی مقابله کرونای اصفهان خواستار اقدامات فوری جهت رفع نگرانی و ترمیم آرامش روانی شهروندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ارتباطات شورای شهر در ادامه به صحبت‌های استاندار اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ها و تلاش‌هایی که به اذعان شخص استاندار و معاونین وی انجام شده و همچنان ادامه دارد، این اطمینان برای اعضای شورای شهر حاصل شد که امور مقابله با شیوع کرونا با مدیریت، نظارت و پیگیری مستمر دکتر رضایی و معاونین استاندار در استان و شهر اصفهان در جریان است و این امیدواری وجود دارد که به زودی علاوه بر پیشگیری و کنترل روند صعودی ابتلای شهروندان به ویروس کرونا، در زمینه درمان و تهیه، تولید و توزیع مواد ضدغفونی کننده، الکل و ماسک نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

او افزود: استاندار محترم و معاونین استاندار خواستار رعایت موارد بهداشتی شهروندان محترم جهت پیشگیری از ابتلای آن‌ها و خانواده‌ها به ویروس کرونا شدند و توصیه اکید داشتند که سنگر اول مقابله با شیوع کرونا خانواده‌ها هستند و به شهروندان توصیه کردند با ماندن در خانه زنجیره شیوع کرونا را قطع نمایند.

محبی ادامه داد: نکته قابل توجه در حاشیه این جلسه ارتباط دکتر روحانی رئیس جمهور محترم با استاندار و پیگیری شرایط و اقدامات انجام گرفته برای مقابله با کرونا در استان اصفهان بود که نقطه نظرات و دغدغه‌های اعضای محترم شورای شهر بعنوان نمایندگان شهروندان اصفهان نیز توسط آقای دکتر رضایی به اطلاع ریاست محترم جمهور رسید.   انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 شورای شهر استاندار اصفهان ویروس کرونا اعضای شورای شهر اصفهان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید شهند در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم و تقدیر از دغدغه مندی اساتید و نخبگان دانشگاهی نسبت به مقوله حفظ محیط زیست گفت: سوم تا نهم اردیبهشت در تقویم کشور به عنوان هفته زمین پاک نامگذاری شده است و برنامه‌های مختلفی طی این هفته با شعار " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین"توسط اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی انجام می‌شود که هدف نهایی این برنامه‌ها افزایش آگاهی و ارتقا حس مسئولیت پذیری نسبت به حفظ محیط زیست و زمین پاک است و همانگونه که در شعار امسال نیز آمده است این مهم با مشارکت و نقش‌آفرینی مردم و پیگیری و انجام دقیق مسئولیت‌های قانونی دستگاه‌های دولتی محقق می‌شود.

وی افزود: آلودگی‌های پلاستیکی در سراسر جهان تبدیل به یک تهدید محیط زیستی شده است و از سال ۱۹۵۰ که پلاستیک برای نخستین بار و با توجیه حفاظت از محیط زیست معرفی و تولید شد، تاکنون ۸ میلیارد تن پلاستیک در جهان تولید شده که تجزیه آنها در طبیعت صد‌ها سال زمان می‌برد.

شهند ادامه داد: کشور ما هفدمین کشور دنیا در زمینه تولید پلاستیک است و متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد رشد استفاده از پلاستیک از سوی جامعه هستیم که این موضوع نیازمند اصلاح سبک زندگی و به حداقل رساندن مصرف پلاستیک به ویژه ظروف یکبار مصرف پلاستیکی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مسائل موجود در حوزه محیط زیست استان با اصلاح و تجدید نظر در رویه‌های موجود در حوزه کشاورزی رفع می‌شود، عنوان کرد: مطابق آمار‌های ارائه شده، قریب به یک میلیون تن ضایعات کشاورزی در استان تولید می‌شود که این مقدار بسیار قابل تامل است و سلامتی محیط زیست استان را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند. 

شهند ادامه داد: در مواردی شاهد این هستیم هزینه‌ای که از قبال تولید این محصولات برای محیط زیست استان با مصرف منابع اب و خاک و آلودگی‌های ناشی از آن ایجاد می‌شود، بسیار بیشتر از درامدی است که کشاورز کسب می‌کند و بدین ترتیب ادامه این روند توجیه علمی و منطقی ندارد.

وی با بیان اینکه مساله حفظ محیط زیست اساسا موضوعی فرهنگی – اجتماعی است، افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان در کنار وظیفه نظارتی و برخورد‌های قانونی، آموزش‌های محیط زیستی را در راستای ارتقا و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست در شهرستان‌های سراسر استان دنبال می‌کند و رویکرد این اداره کل، مردمی سازی حفاظت از محیط زیست است.

در ادامه نشست اعضای حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی مدیریت پسماند‌ها و ضایعات به ویژه در بخش کشاورزی پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • کارنامه سه ساله به روایت اعضای شورای شهر اصفهان
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است