Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:29:08 GMT

بجنورد| دامنه رشد اقتصادی کشور در سال ۹۹ مثبت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۰۵۲

بجنورد| دامنه رشد اقتصادی کشور در سال ۹۹ مثبت می‌شود

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی کشوری به ویژه اشتغال و تورم در سال ۹۹ مثبت خواهد بود‌. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، علی قربانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشوری به ویژه اشتغال و تورم در سال آینده مثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بیماران کرونایی در خراسان شمالی افزایش یافت / 2 نفر فوت کردنداختصاصی تسنیم|سازمان اطلاعات سپاه ‌خراسان شمالی محموله بزرگ اقلام بهداشتی را کشف شد‌پیگیری یک «شایعه کرونایی» در استان خراسان شمالی؛ آیا بیماران در هتل‌ها قرنطینه می‌شوند؟ + فیلم

وی با بیان اینکه وضعیت رشد اقتصادی کشور در سال‌های 97 و 98 منفی بوده است، افزود: براساس آخرین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی وضعیت رشد اقتصادی در سال گذشته کنونی و سال گذشته منفی بوده است اما نکته حائز اهمیت این است که وضعیت اقتصادی و دامنه رشد اقتصادی کشور در سال آتی مثبت می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرات ویروس کرونا بر اقتصاد و کشور تصریح کرد: متاسفانه کرونا در بحث خدمات و مباحث گردشگری تأثیر به سزایی داشته که باید در بودجه سال 99 این مهم لحاظ شود.

قربانی در ادامه از ارجاع مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر کلیات بودجه سال 99 به شورای نگهبان خبر داد و بیان داشت: پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح کردن کلیات بودجه سال 99 در مجلس و اظهار نظر موافقان و مخالفان این طرح مبنی بر اصلاح ساختار بودجه‌ای، نهایتاً کلیات بودجه سال 99 رد شد و با اذن رهبری مصوبه کمیسیون تلفیق برای شورای نگهبان ارجاع داده شد.

وی در پایان اضافه کرد: مخالفان کلیات بودجه 99 در مجلس شورای اسلامی اذعان داشتند که دولت تدبیر و امید یا نخواسته اصلاحات ساختاری بودجه‌ای 99 را انجام دهد و یا از انجام آن ناتوان بوده است.

انتهای پیام/ 314/ی

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اقتصادی کشور خراسان شمالی کلیات بودجه رشد اقتصادی بودجه سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند