Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام مسئول در وزارت صنعت، از آغاز توزیع گسترده ژل و محلول ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌های کشور خبر داد و با اشاره به افزایش عرضه آن طی روزهای آینده گفت: داروخانه‌ها حق فروش عمده ندارند.

به گزارش مشرق، حسین مدرس خیابانی قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز عرضه گسترده ژل و محلول ضدعفونی کننده در داروخانه‌های کشور خبر داد و گفت: عرضه این محصولات با توجه به افزایش تولید، طی روزهای آینده بیشتر خواهد شد و دامنه وسیع‌تری از داروخانه‌ها را در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چند و چون فیلم های کرونایی در مترو از زبان پلیس میزان کارایی انواع دستکش‌ها در برابر کرونا +عکس

قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، داروخانه‌ها صرفا مجاز به تک‌فروشی ژل و محلول ضدعفونی کننده بوده و با هر گونه فروش عمده این محصولات از سوی داروخانه‌ها، به شدت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: به صورت همزمان با توزیع ژل و محلول ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها، مراکز بیمارستانی نیز سهمیه قابل توجهی دریافت کرده‌اند؛ ضمن اینکه الکل تولیدی کشور هم اکنون در اختیار کارخانجات صنایع شوینده قرار گرفته تا از طریق شبکه داروخانه‌ای در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام داروخانه الکل سلامت ویروس کرونا وزارت صنعت سازمان حمایت مصرف کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین