Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شد که یوفا رقابت‌های یورو را به جای سال ۲۰۲۰ در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ویروس کرونا طی هفته های اخیر تمام مسابقات ورزشی و علی الخصوص فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داده و بسیاری از مسابقات به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس پشت درهای بسته برگزار شده یا به طور کلی به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تعویق افتادن بازی‌ها سردرگمی بسیار زیادی را برای مسئولان لیگ های داخلی کشورهای اروپایی و البته نهاد یوفا به وجود آورده است. یوفا برگزاری رقابت های یورو ۲۰۲۰ را پیش‌روی خود می‌بیند و همین به تعویق افتادن بازی‌های باشگاهی باعث شده نگرانی هایی درباره احتمال به تعویق افتادن رقابت های جام ملت های اروپا به وجود بیاید. از سوی دیگر گفته می شود که با توجه به شرایط پیش‌آمده احتمالاً رقابت های اروپایی در سطح باشگاهی نیز به حالت تعلیق در می آید.

حالا و در همین رابطه نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده که یوفا روز سه‌شنبه هفته آینده تصمیم خود را مبنی بر لغو بازی های اروپایی در سطح باشگاهی و انتقال رقابت های یورو به سال ۲۰۲۱ اعلام خواهد کرد و به نوعی این تصمیم را قطعی تلقی کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که یوفا هفته آینده و بعد از جلسه ای که در این باره تشکیل خواهد شد، چه تصمیمی را اتخاذ می کند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویروس کرونا مسابقات ورزشی یوفا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو