Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عبدالناصر همتی ضمن انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از صاحبان کسب وکار‌ها خواست تا از مراجعه به بانک خود داری کنند. تاریخ انتشار: 16:10 - 23 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۵۲۵

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود نوشت، از دغدغه‌های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک‌ها خدمت رسانی به مردم با کم‌ترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیر بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند، با توجه به تصمیم شورای پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت‌های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب وکار‌هایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می‌شوند، تقاضا می‌کنم از مراجعه به شعب بانک‌ها خودداری فرمایند.

با توجه به هماهنگی به عمل آمده، مدیران محترم بانک‌ها نیز اقدامات لازم انجام داده و اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت.

همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کرونا کنترل و با یاری خداوند متعال و همت مردم، متوقف شود.


بیشتر بخوانید: درخواست ۵ میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول برای مقابله با کرونا


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بانک مرکزی اخبار اقتصادی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی