Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار دوگنبدان با اشاره به انتشار ویروس کرونا گفت: برای مقابله و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پایانه مسافربری گچساران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران  اظهار کرد: پایانه مسافربری گچساران در راستای مقابله با شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه انتقال مسافر از سایر شهرها به دوگنبدان و همچنین از دوگنبدان به سایر شهرها برای جلوگیری از این بیماری تا اطلاع پانوی متوقف شد، افزود: طبق تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان و با توجه به تردد خودروهای مسافربری از جمله اتوبوس و سواری از دیگر شهرها فعالیت این پایانه تعطیل شده‌ است.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: این تصمیم در راستای جلوگیری از انتقال و شیوع کرونا بوده و تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط ادامه خواهد داشت.

 وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامتی شهروندان اولویت نخست  است، عنوان کرد: توقف انتقال مسافر به دوگنبدان، انتظاری است که شهروندان دوگنبدان از ما دارند و این امری حیاتی است و حتی نباید حتی به روز دیگر موکول شود.

ظفری  از متولیان حمل و نقل جاده‌ای درخواست کرد که صدور صورت وضعیت برای شرکت های مسافربری بین شهری را متوقف کنند و اجازه صدور صورت وضعیت برای این شرکت ها را ندهند.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته شهرداری دوگنبدان برای مقابله با این بیماری همه‌گیر اذعان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرداری دوگنبدان اقداماتی همچون ضدعفونی مستمر شبانه و روزانه خیابان‌ها، مکان های عمومی مقابل بیمارستان ها، بوستان ها، سرویس های بهداشتی عمومی، اتوبوس ها و مینی بوس های درون شهری، اتوبوسرانی و …، توسط کمیه مبارزه با کرونا ویروس و پرسنل خدوم آتش نشانی و نیروهای خدماتی صورت گرفت.

ظفری تصریح کرد: همچنین بیش از  ۱۰ هزار بروشور تبلیغاتی در زمینه  پیشگیری از کرونا درسطح این شهر توزیع شد.

 به گزارش فارس، ویروس کرونا با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

 انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران شهرداري تعطيلي پايانه مسافربري ویروس کرونا تعطیل شد تا اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به خانه برگشت


 سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد. 

 وی افزود: در این راستا تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتاً واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند و بلافاصله پس از این عملیات، سارقان فراری با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند. 

وی با اشاره به اینکه دو سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده و درصدد روشن کردن خودروی وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ارتباط با دنیا در صورت تعطیلی پنجشنبه تنها ۳ روز می‌شود/ نظر بخش خصوصی را هم جویا شوید!
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت