Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کیخا روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: برای تهیه این حجم از محلول گندزدایی از ۱۰۰ لیتر آب ژاول استفاده می‌شود که تیم اداره آب شرب شهرستان با مخلوط کردن این ماده با آب آن را برای ضدعفونی کردن آماده می‌سازد.

وی تصریح کرد: اقدامات این اداره در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا روزانه در حال افزایش است که بتوانیم به نحو مقتضی از انتشار و گسترش ویروس کرونا در شهرستان جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کیخا دستگاه‌های خدمات رسان مانند شهرداری، شبکه بهداشت و سایر مجموعه‌های نیازمند به ماده ضدعفونی کننده، می‌توانند از این تولیدات بهره‌مند شوند.

رییس اداره امور آبفای شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اداره آب و فاضلاب شهرستان آبیک از زمان شیوع ویروس کرونا در استان قزوین اقدامات کنترلی و نظارتی متعددی در حوزه تاسیسات آبی انجام داده است و برای مقابله با این بیماری از بسیج تمام امکانات استفاده می‌کند.

تاکنون، ۳۳۸ شهروند قزوینی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

شهرستان آبیک در فاصله ۵۵ کیلومتری مرکز استان قزوین قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آب و فاضلاب استان قزوین شهرداری ویروس ماده بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پیرو فراخوان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر، تعداد ۱۱۷ نفر از فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مسکن برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شدند تا از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استانها، در خصوص تهیه زمین مورد نیاز و تخصیص پروژه مسکن ملی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را پیگیری کنند.

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

وی از جمله اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی را، طرح مسکن ملی برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و برای تسهیل در خانه دار شدن این قشر قول مساعد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل