Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@17:11:35 GMT

تعداد جان‌باختگان کرونا در گلستان ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۰۵۰۴

تعداد جان‌باختگان کرونا در گلستان ثابت ماند

عبدالرضا فاضل روز شنبه اظهار داشت: تاکنون پاسخ آزمایش ۶۵۸ بیمار مشکوک به کرونا به آزمایشگاه تهران ارسال شد که از این تعداد ابتلای ۲۵۸ نفر به کرونا قطعی است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در گلستان تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر با ظن ابتلا به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند که از این تعداد به جز ۴۵ بیمار فوت شده، هزار و یک نفر همچنان بستری بوده و بقیه مرخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی قبل آزمایشگاه تشخیص کرونای گلستان راه اندازی شد که می تواند نتایج آزمایشات را در کمتر از ۲۴ ساعت اعلام کند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا شهرهای گرگان، کردکوی و علی‌آباد کتول در وضعیت بحرانی قرار دارند و ظرفیت بیمارستان‌های استان هم تکمیل است.

ممنوعیت ورود به گلستان، تعطیلی واحدهای اقامتی برای نوروز و ممنوعیت وارد شدن به تفرجگاه‌ها و بوستان‌های عمومی از جمله دیگر تمهیدات برای پیشگیری از شیوع کرونا در این استان است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد

رئیس اطاق اصناف اراک گفت: نصب برچسب با نانوایی‌هاست و در صورتی که فروشگاه‌ها اقدام به فروش نان بدون برچسب کنند هر دو واحد جریمه می‌شوند.
بسطامی با اشاره به اینکه در بعضی فروشگاه‌ها نان با چند برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسید تصریح کرد: با اعمال این قانون فروشگاه‌ها نان را فقط با افزایش ۱۲ درصدی و نه بیشتر می‌توانند بفروشند.
او با بیان اینکه دو هزار واحد صنفی در اراک فعال است افزود: از دو هفته اخیر تاکنون در بازرسی از فروشگاه‌های مختلف شهر این موضوع رصد شده و تاکنون ۱۲۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف