Web Analytics Made Easy - Statcounter

پولاد عنوان کرد: امدادگران سلامت کانون های فرهنگی و هنری برای آرامش مبتنی بر آگاه سازی و ضد عفونی محیط های عمومی شهری و روستایی؛ بسیج شده اند.

«علیرضا پولاد» روز شنبه (24 اسفند) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان از بوشهر با اشاره به لزوم همت همگانی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به گستردگی جغرافیای فعالیت خود با بسیج تمام امکانات در راستای مقابله با این بیماری تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه مجاهدان کانون های مساجد در استان بوشهر از ابتدای شیوع این بیماری در کشور با اعلام آمادگی اقداماتی در راستای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا انجام داده اند تصریح کرد: برای ریشه کن شدن این بیماری تمامی مردم در کنار هم باید تلاش کنند و هرشخص با توجه به جایگاه و توانایی خود در این عرصه گام بردارند.

 

پولاد خواستار شد: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان بوشهر با مجاهدان کانون های فرهنگی هنری مساجد در حد توان خود همکاری کرده و در راستای نابودی این بیماری تلاش کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اینکه امدادگران سلامت کانون های فرهنگی و هنری برای آرامش مبتنی بر آگاه سازی و ضد عفونی محیط های عمومی شهری و روستایی؛ بسیج شده اند تصریح کرد: با امضای تفاهم نامه ای ما بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر و گروه های جهادی قرار بر این است که تعدادی کارگاه تولید ماسک و دستکش توسط کانون های مساجد راه اندازی شود و تولیدات این کارگاه ها به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه شهروندان با عمل کردن به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با مسئولان همکاری داشته باشند خواستار شد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با فرهنگ غنی خود در تمام صحنه های حساس به صورت آگاهانه وارد میدان می شوند و به صورت خودجوش و در حد توان خود به صورت جهادی حماسه می آفرینند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خواستار شد: با ادراک به شرایط خاص کشور، بهتر است که خانواده ها در این روزها در محیط منزل اسکان داشته باشند، تا هر چه زودتر این میهمان ناخوانده «ویروس کرونا» از کشور کوچ کند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: امدادگران سلامت آگاه سازی جامعه استان بوشهر خبرگزاری شبستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در این کارگاه آموزشی که با حضور رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهگر ها و مدیران خانه های بهداشت کارگری استان برگزار شد، با بیان اینکه سلامت روحی، جسمی و روانی کارگران در بهره وری و راندمان کارگاه ها و کارخانجات تاثیر گزار است، بهگران و مدیران خانه های بهداشت کارگری را سفیران سلامت وزارت کار در کارگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی خواند و اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی کم هزینه تر از درمان است و باید بیشتر در این حوزه فعالیت نمود.

پیشکاری به رسالت خانه های بهداشت کارگری در سلامت کارگران اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی مقوله ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت محیط در بین جامعه به ویژه جامعه کار و تولید کشور شد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه کشور نیازمند تلاش کارگران است و چرخه های اقتصادی هر جامعه به دست کارگران به حرکت در خواهد آمد، اظهار داشت: آموزش و توانمند سازی کارگران و آگاهی آنان نسبت به حق و حقوق خود از اولویت ها و وظایف وزارت کار است که در این زمینه مدیریت امور اجتماعی با تلاش شبانه روزی و کار جهادی بستر آموزش و توانمند سازی کارگران و کارفرمایان را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از بهگر های برتر واحد های تولیدی و صنعتی استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901404

دیگر خبرها

  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌