Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر از تشکیل قرارگاه سردار سلیمانی برای مقابله با کرونا ویروس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، محمدرضا خمسیه بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای مقابله با گسترش کرونا و تشکیل قرارگاه سردار شهید سلیمانی ضمن بررسی اقدامات انجام شده ، برای تشدید فعالیت‌ها برنامه‌های جدید این نهاد  با بیان اینکه چارت مدیریتی این قرارگاه تهیه و ساماندهی شده است از بکارگیری نیروها با عنوان سفیران سلامت و مدافعان سلامت خبر داد و گفت: علاوه بر این، گروه‌های ناظر برای بررسی رعایت مسائل بهداشتی اماکن عمومی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سپاه رامسر در روزهای اول شیوع کرونا با خرید تجهیزات بهداشتی و سپس با تشکیل گروه های جهادی تولید و توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و البسه بیمارستانی را انجام داده و این روند ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر به ادامه برنامه‌های این قرارگاه برای مقابله با کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه سپاه تا ریشه کنی کامل این ویروس در میدان حضوری فعال دارد گفت: ضدعفونی مداوم شهرستان، تولید و توزیع اقلام بهداشتی، توصیه مردم به ماندن در منزل و... ادامه دارد.

انتهای پیام/3141/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی سلامت سپاه پاسداران ویروس برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان