Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به تعطیلی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسابقه نقاشی ویژه کودکان و پویش معرفی کتاب ویژه کتابداران با محوریت ادارات کل فرهنگی و روابط عمومی ادارات کل استانی برگزار می‌شود.

مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می‌دهیم» ویژه گروه سنی کودک، ۴ تا ۱۲ سال (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴) با محوریت کارهایی که در ایام تعطیلات کرونا و حضور در منزل انجام می‌شود، کتابخوانی در تعطیلات کرونا و مراقبت‌های بهداشتی در مواجهه با کرونا ویروس و تشکر از پزشکان و پرستاران، برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید از برگه A۴ استفاده کرده و استفاده از تمامی ابزار نقاشی (مدادرنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش) امکان‌پذیر است.

همچنین در داوری آثار، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن حائز اهمیت خواهد بود.

درج مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، شماره تماس، موضوع نقاشی روی برگه و ذیل فایل ارسالی ضروری بوده و تصاویر نقاشی باید به شناسه iranplir در پیام رسان سروش ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی نقاشی اوقات فراغت کتاب کرونا را شکست می دهیم کتابخانه های عمومی برگزار می شود مسابقه نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری