Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصور کنید که باطری ماشین شما به پایان عمر خود رسیده است. در این شرایط شما باید کلی از وقت و انرژی خود را صرف پیدا کردن یک فروشگاه فیزیکی باطری ماشین کنید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تصور کنید که باطری ماشین شما به پایان عمر خود رسیده است. در این شرایط شما باید کلی از وقت و انرژی خود را صرف پیدا کردن یک فروشگاه فیزیکی باطری ماشین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت باطری ماشین را بپرسید و احتمالا به دلیل شرایط سختی که متحمل شده ایید چاره ایی جز خرید اجباری به هر قیمتی نداشته باشید. در این حالت شما کلی وقت و هزینه صرف کرده اید و ممکن است به شرایط دلخواه نرسیده باشید. اما با تغییری کوچک می توانید شرایط بهتری را برای خرید باطری ماشین رقم بزنید. یعنی هم در وقتتون صرفه جویی کنید و هم قیمت باطری ماشین شما خوش قیمت باشه…

خرید آنلاین باطری ماشین

برای رسیدن به این ایده آل ما به شما خرید باطری ماشین به صورت آنلاین و از فروشگاه اینترنتی اول باتری را توصیه می کنیم. در این فروشگاه شما می توانید باتری های ایرانی را به رقابتی ترین قیمت ممکن خریداری کنید. سفیران اول باتری، باطری ماشین شما را کمتر از ۳ ساعت کاری هرجای تهران که باشید روی ماشینتون نصب می کنند. خدمات اول باتری به صورت شبانه روزی حتی در تعطیلات پابرجاست.

تست رایگان دینام

ما تضمین می کنیم که شما در بهترین و به صرفه ترین شرایط، باتری ماشین خود را خواهید خرید. ممکن است بعضی از شما عزیزان اطلاعات کافی در مورد آمپر مناسب باتری ماشینتان را نداشته باشید. سایت اول باتری کار را برای شما آسان کرده است. کافیه شما ماشینتان را در سایت جستجو و انتخاب کنید. باتری های مناسب ماشین شما به تفکیک قیمت و برند به شما نمایش داده می شود. شما می توانید برند دلخواهتان را سفارش دهید. پس از سفارش مشاوران ما با شما تماس میگیرند و مجدد مدل ماشین شما را چک می کنند و بعد از حصول اطمینان باطری ماشین شما کمتر از ۳ ساعت در هر نقطه ایی از تهران روی ماشینتان نصب می شود. در کنار همه خدماتمون در صورت درخواست شما دینام ماشین شما را هم بصورت رایگان تست می کنیم تا شما از وضعیت سلام دینام ماشین خود با خبر شوید.

بهترین قیمت های باطری ماشین را از اول باطری بخواهید.

اول باتری نماینده رسمی صبا باتری و نماینده رسمی توزیع و نصب باتری های این شرکت در تهران می باشد. همچنین نماینده رسمی فروش باطری اوربیتال وان و باتری سوزوکی هم می باشد. شما در اول باتری می توانید انواع باتری های ایرانی و خارجی را انتخاب نمایید. ما به شما تضمین می دهیم بهترین قیمت باطری ماشین به شما پیشنهاد شده است. همچنین به خاطر فروش زیاد باتری ماشین تاریخ تولید همه باتری های ما به روز می باشند و شما با خیال راحت می توانید از گارانتی این محصولات در صورت نیاز استفاده نمایید.

اول باتری فروشگاهی که همیشه بیدار است.

خرید باطری ماشین به شکل سنتی مزایا و معایب زیادی دارد. از جمله معایب آن این است که مثل هر فروشگاه دیگری خدمات خود را فقط در ساعات عرف ارائه میکند. این موضوع می تواند بسیار مشکل ساز باشد. مثلا شما ساعت ۶ صبح ماشین خود را استارت می زنید که به برنامه ها و جلسات روزانه و از قبل تعیین شده ایی برسید و متوجه می شوید باتری ماشین شما به پایان عمر خود رسیده است. مطمئنا ساعت ۶ صبح هیچ فروشگاه فیزیکی فروش باطری ماشین باز نیست که به شما خدمات دهی کند. اما فروشگاه اینترنتی اول باتری در طول ۲۴ ساعت شبانه روز توسط کارشناسان فنی اول باتری آمادگی نصب باتری روی ماشین شما را در هر نقطه از تهران دارد. یادتان نرود که خدمات اول باتری در تعطیلات رسمی و حتی عید نوروز هم پابرجاست.

خدمات فروش و نصب باطری ماشین های سواری

اول باتری آماده خدمات دهی به بیش از ۳۰۰ مدل ماشین سواری که در ایران در حال تردد هستند می باشد. شما می توانید در سایت اول باتری برند و مدل دقیق ماشینتان را انتخاب کنید تا باتری های مناسب ماشین شما به نمایش درآید و بتوانید خرید خود را انجام دهید. شما می توانید انواع باطری های سیلد (اتمی) را از برندهای خوب ایرانی و خارجی تهیه نمایید.

خدمات فروش و نصب باطری ماشین های سنگین

از دیگر خدمات اول باتری فروش و نصب باطری ماشین سنگین می باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت اول باتری نوع ماشین خود را انتخاب کنید و از میان باطری های اتمی و آبی مخصوص ماشین سنگین سفارش خود را نهایی کنید.

خدمات فروش باطری یو پی اس (UPS)

باطری یو پی اس یکی از مهمترین و کلیدی ترین محصولات سایت اول باتری می باشد. باتری یو پی اس برای ذخیره سازی برق و یا تامین انرژی بعضی وسایل نقلیه برقی کاربرد دارد. همه آسانسور ها، همه اتاق های عمل، همه وسایل نقلیه برقی مثل انواع ویلچرهای برقی، موتور برقی، بعضی دوچرخه ها، همه بانک ها، همه شرکت هایی که سرور های مستقل دارند و … نیاز به تامین باتری یو پی اس دارند. با مراجعه به سایت اول باتری می توانید از آمپرهای موجود سفارش دهید و یا آمپر دلخواه خود را سفارش دهید. خدمات فروش باتری یو پی اس محدود به تهران نیست و شما می توانید از هر نقطه ایی از ایران باتری مورد نظرتان را سفارش دهید. این نکته را یادآور می شویم که ارسال باتری یو پی اس فقط در ساعات اداری امکان پذیر است.

شیوه های سفارش باتری ماشین و باتری یو پی اس:

شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید به سایت اینترنتی اول باتری به نشانی www.avalbatri.com مراجعه و سفارشات خود را نهایی کنید. در غیر این صورت می توانید با تماس با شماره ۵ رقمی ۰۲۱۳۵۰۷۹ و استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما سفارشات خود را ثبت نمایید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شما می توانید ماشین شما ماشین شما باتری ماشین خدمات فروش سفارش دهید ماشین خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

امیر عبدوس درباره راهکارهای کاهش اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم در این زمینه اهمیت تفکیک پسماند از مبدا و تحویل آن به به مراکز مجازی است که در ماه‌های اخیر از طریق برنامه های کاربردی اقدام به خرید پسماندهای قابل بازیافت شهروندان می‌کنند چراکه این کار به مراتب هزینه‌های کمتری نسبت به تفکیک آن‌ها در مقصد دارد.

وی یکی از راه‌های کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی را به همراه داشتن کیسه‌های چند بار مصرف یا پارچه‌ای برای خرید ذکر کرد و گفت: اگر هنگام خرید ناگزیر به استفاده از کیسه‌های پلاستیکی بودیم، تلاش کنیم از کیسه‌های کمتری استفاده کنیم.

عبدوس درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی توضیح داد: این سازمان در نخستین گام با همکاری وزارت صمت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بر اساس آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تلاش کرده است طی هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت‌) کیسه‌های پلاستیکی به‌طور رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نشود تا مردم به استفاده از کیسه‌های چند بار مصرف و پارچه‌ای برای خرید ترغیب شوند.

مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ مبلغی را برای ارایه کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان دریافت نمی‌کردند، پاسخ منفی داد و تصریح کرد: هزینه صرف شده برای ارایه این کیسه‌ها در حاشیه سود فروشگاه‌ها لحاظ می‌شد بنابراین قرار است طی هفته زمین پاک این مبلغ در فاکتور خرید لحاظ شود تا کسانی که از کیسه برای حمل خریدهای خود استفاده می‌کنند از مبلغ پرداخت شده برای آن اطلاع یابند این در حالیست که علت تمایل مردم برای خرید از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کیفیت بالای کیسه‌های پلاستیکی آن‌هاست.

وی اضافه کرد: در این شرایط تلاش می‌شود با اجرای طرح آزمایشی ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست کاهش یابد.

عبدوس درباره علت استفاده کم از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی در زمینه این طرح و پیامدهای مصرف کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست اظهارکرد: شهرداری تهران در یک حرکت سراسری از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه کاربردی نوماند - که به منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان طراحی شده است- استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار کاربردی مردم پسماند خود را به پیمانکاران دارای مجوز تحویل می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود سازمان محیط زیست برای طرح ممنوعیت یک هفته‌ای عرضه کیسه‌های پلاستیکی علاوه بر رسانه‌های تصویری و مکتوب از ظرفیت بیلبوردهای شهری هم استفاده می‌کرد، اذعان کرد: این نظر، درست است البته اقدامات ما در این زمینه تازه شروع شده است و به‌طور قطع در مراحل بعد از ظرفیت بیلبوردهای شهری بیشتر بهره خواهیم برد.

عبدوس در پایان تاکید کرد: برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در هماهنگی کامل با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان مدیریت پسماند این شهرداری هستیم، با این حال برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه از همه رسانه‌ها استمداد می‌طلبیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)