Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا در سخنانی گفت: همچنان استان ما در وضعیت نامطلوبی است و در برخی شهرها روند ابتلاء به کرونا افزایشی است و همچنان از مردم می‌خواهیم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و حضور خود را در اجتماعات کم کنند.

وی با بیان اینکه یکی از تصمیماتی که گرفته‌ایم این است که تمامی بازارهایی که بحث‌های ضروری مردم در آنها مطرح نیست تعطیل می‌شوند، تصریح کرد: این تصمیم شامل بازارهای مواد غذایی و دارویی و وسایل بهداشتی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه خوشبختانه کسبه هم همکاری خیلی خوبی داشتند، افزود: باید کمک کنیم به هم در این شرایط و تقاضا می‌کنیم مردم دیگر سعی کنند از خانه‌های خود بیرون نیایند.

خادمی با اشاره به اینکه بحث غربالگری هم شروع شده است، تماس‌هایی که با مردم گرفته می‌شود برای ارزیابی وضعیت آنها است و از افراد می‌خواهیم اطلاعات درست بدهند که اگر مشکلی دارند بتوانیم حل کنیم، گفت: کار غربالگری تا حدود یک میلیون نفر از جمعیت انجام شده و کیس ها و افرادی که مشکل دارند شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه مجموعه درمانی هم امکانات و تجهیزات خوبی دارند، تصریح کرد: در خصوص ورودی به استان، ورود مسافران نوروزی را ممنوع کرده‌ایم اما افراد هم استانی ما در سایر استان‌ها هستند که اقدام به حضور در استان می‌کنند، از افراد می‌خواهیم به بستگان خود اعلام کنند و هشدار دهند نیایند، البته ما هم جلوی افراد را می‌گیریم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این روزها روزهای مهمانی رفتن و عید دیدنی نیست، افراد در خانه‌های خود بمانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا مسافران نوروزی مواد غذایی لرستان میلیون کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • کلسترول خوب برای این افراد مفید نیست
  • وجود کلسترول خوب در بدن برای این افراد مفید نیست
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد