Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:18:15 GMT

۲۲هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده در عسلویه توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۶۷۲۹۳

۲۲هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده در عسلویه توزیع شد

سید جواد موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:این مقدار مایع ضدعفونی کننده آب ژاول خالص با ترکیب با ۲۴۰ هزار لیتر آب  با هماهنگی دستگاه های مسئول  درشهرها و روستاهای منطقه پارس جنوبی در جنوب استان بوشهر  توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های عابر بانک ، پمپ بنزین ها، مبلمان شهری ، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس از جمله اماکنی است که توسط نیروهای جهادی و مدیریت شهری با این مواد ضدعفونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد یادآورشد: این مواد ضد عفونی کننده هر روز از ساعت ۸ صبح در محل شهرک گلستان واقع در منطقه شیرینو شهرستان کنگان عرضه می شود.

موسوی گفت: عملیات ضد عفونی در شهرهای منطقه پارس جنوبی به صورت هماهنگ هرشب راس ساعت ۲۱ توسط گروه های جهادی، شهرداری ها و دهیاری های منطقه انجام می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اتوبوس استان بوشهر تاکسی عابر بانک مدیر روابط عمومی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان