Web Analytics Made Easy - Statcounter

صداقت گفت: بسیاری از رفتارهای این ویروس هنوز شناخته شده نیست لذا درخواست داریم مردم نسبت به اقدامات پیشگیرانه اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید مهدی صداقت» امروز (یک شنبه 25 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم نسبت به راه های پیشگیری از کرونا آگاه هستند ولی می بینیم که برخی افراد هنوز به این مسائل اهتمام ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فنی مرکز بهداشت استان گلستان ادامه داد: تمام دنیا به منظور پیشگیری از کرونا تاکید دارند که مردم در منزل بمانند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

 

صداقت افزود: در حال حاضر بار مراجعات به مراکز درمانی در استان گلستان بالا است و این مهم منجر به آن می شود که کیفیت خدمات کم شود.

 

وی تصریح کرد: مردم با رعایت مسائل پیشگیرانه سرعت رشد شیوع بیماری کووید-19 را خواهند گرفت و در این صورت ظرفیت بیمارستان های ما هم پاسخگوی بیماران خواهند بود.

 

معاون فنی مرکز بهداشت استان گلستان گفت: بسیاری از رفتارهای این ویروس هنوز شناخته شده نیست لذا درخواست داریم مردم نسبت به اقدامات پیشگیرانه اهتمام داشته باشند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا مردم نسبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه