Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لورکوزن می‌داند که به احتمال قوی، به زودی هافبک مستعد و 20 ساله تیمش را از دست خواهد داد. 

طرفداری- انتظار می‌رود کای هاورتس در تابستان پیش رو از تیمش جدا شود ولی به گفته پیتر بوش، چنین انتقالی برای تیم خریدار 100 میلیون یورو هزینه به همراه خواهد داشت. 

به گزارش سایت گل، این هافبک هجومی توجه جمعی از باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله رئال مادرید، لیورپول و یوونتوس را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پرورش یافتن در آکادمی باشگاه، هاورتس در سال 2016 برای اولین بار در تیم اصلی بایرلورکوزن بازی کرد و از آن پس یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بوده است. او در مجموع رقابت‌ها 139 بازی برای این تیم انجام داده است و به باور بوش، به زودی چیزهای بهتر و بزرگ‌تری برایش از راه می‌رسند.

کای 20 سال دارد ولی همین حالا چهارمین فصل حضورش در مسابقات بوندسلیگا را سپری می‌کند. همین خودش گویای چیزهای زیادی در مورد او است. همه در آلمان او را به چشم یک اعجوبه می‌بینند. او از هشت سالگی اینجا حضور دارد. کار کردن با این بازیکن باهوش خوب است. او همچنین پیانو هم می‌نوازد. ما تابستان گذشته دوست صیمیمی‌اش، یولیان برانت را به بروسیا دورتموند واگذار کردیم. پس از آن هاورتس بیش از پیش خیره کننده ظاهر شد. خیلی‌ها قبل از تعطیلات زمستانی سراغ او آمدند. در کلن دربی را باختیم و سه روز بعد هم در خانه مقابل هرتا برلین شکست خوردیم. ناگهان کل ورزشگاه برایش سوت کشیدند. این خیلی او را اذیت کرد. «چرا مردم از من متنفر هستند؟» برای این بازیکن 20 ساله باید توضیح داد که: «آن‌ها از تو متنفر نیستند ولی روال کار همین طور است.» در طول تعطیلات زمستانی تصاویری را نشان دادیم که مشخص می‌کرد به اندازه کافی به محوطه جریمه نمی‌رسد. حالا بیشتر این کار را انجام می‌دهد و شمار گل‌ها و پاس گل‌هایش سر به فلک کشیده‌اند. نمی‌توان تابستان بعدی جلوی او را گرفت. انتقالی 100 میلیون یورویی در کار خواهد بود. نظر من چیست؟ بیش از 100 میلیون!

 در پی شیوع ویروس کرونا در آلمان، بوش از جمله کسانی بود که از مسئولان بوندسلیگا خواست تا به جای برگزاری مسابقات پشت درهای بسته، آن‌ها را به زمان دیگری موکول کنند. در حالی که در نهایت خواسته بوش اجرایی شد، او از نامه‌ای می‌گوید که از دست مقامات به او رسید و پر بود از گلایه و شکایت.

به سرعت نامه‌ای خشمگین برایم ارسال کردند. اگر مربی لورکوزن دهانش را ببندد، همه چیز رو به راه می‌شود ولی این کار را نمی‌کند. اگر سوالی از من پرسیده شود، پاسخ آن را می‌دهم. حالا همه جا شاهد بازی‌های بی روح هستیم. بازی اینتر-یوونتوس را از تلویزیون دیدم که بدون تماشاگر برگزار شد و این طور به نظر می‌رسید که انگار در حال تماشای یک بازی آماتور هستم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۶۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم

روستای تانی محله در شهرستان شفت در استان گیلان واقع شده است. با قدم زدن در طبیعت این روستا شاهد درختان سر به فلک کشیده‌ای هستیم که سایه بانی برای گردشگران شدند و تا مسافت‌ها این درختان سر به فلک کشیده به چشم می‌خورد. از سوی دیگر صدای اردک‌ها و بلبل‌هایی که زیبایی این منظره را دوچندان می‌کند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از طبیعت بهاری این روستا به نمایش گذاشت که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: ابراهیم گنجی - گیلان

بیشتر بخوانید:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو در خرم آباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)